ارسال آگهی

هزینه های گم کردن کلید

تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که دسته کلید تان را گم کنید و یا کلید شما در داخل قفل بشکند؟ در این زمان است که شما نیاز به خدمات کلید ساز دارید و برای پیدا کردن نزدیک ترین و سریع ترین فرد کلید ساز و این که مناسب ترین هزینه را از شما دریافت کنند می توانید از سایت فنی کار را به دست این افراد دسترسی داشته باشید.

هزینه های گم کردن کلید

بهتر است بدانید که برای تعیین هزینه ی کلید سازی و باز کردن انواع درب ها قیمت های گوناگونی مطرح می شود که طبق نرخ اتحادیه و صنف این رسته کاری ارزانترین نرخ مربوط به کپی کردن کلید های سوییچی، سیلندر، ورودی و آویز ایرانی می باشد. این قیمتها تنها برای کلیدهای ایرانی است اما اگر کلیدی را که گم کرده اید خارجی باشد برای کپی کردن آنکه دید باید هزینه بیشتری را بپردازید. ساخت و کپی کلید هایی که اصطلاحاً کامپیوتری هستند بیشتر از این دو نوع کلید می باشد.

هزینه کپی کردن سوئیچ خودرو

جالب است بدانید که هزینه کپی کردن سوئیچ خودرو بیشتر از کلید های ساختمان می باشد. و همچنین این هزینه ها بسته به نوع خودرو و قفل آن متفاوت می باشد که در این بین بیشترین هزینه مربوط به خودروهای مدل بالا و خارجی مثل بی ام و و بنز و دیگر خودروهای وارداتی می باشد. امروزه از ریموت های ضد سرقت برای باز و بست کردن درب خودرو استفاده می شود که چنانچه شما این ریموت را گم کرده باشید برای باز کردن درب خودرو فرد قفل ساز و کلید ساز هزینه ی بیشتری را از شما دریافت می‌کند.

از دیگر پارامترهای مهم در هزینه‌های مربوط به کلید سازی شرایط انجام کار می باشد که آیا در محل کارگاه صورت گرفته یا کلید ساز سیار به محل شما آمده باشد. اگر شما برای کپی گرفتن از کلید به محل کارگاه مراجعه کنید میزان هزینه کمتری پرداخت می کنید تا زمانی که کلید ساز برای باز کردن درب ساختمان یا خودرو به محل شما حضور یابد.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر