ارسال آگهی

اجرای خدمات نقاشی ساختمان مشهد با بهترین قیمت 🌈

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

هنگامی که به فکر نقاشی ساختمانی در مشهد افتاده اید باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید مثل: انتخاب رنگ، همخوانی رنگ ها به وسایل خانه، زمان رنگ کردن منزل و در نهایت پیداکردن یک شماره نقاش ساختمان مشهد را باید مد نظر قرار دهید که برای دریافت خدمات نقاشی ساختمان مشهد می توانید از طریق فنی کارا که لیست بهترین افراد نقاش ساختمان مشهد را برای شما نشان می دهد اقدام کنید.

لیست افراد نقاش ساختمان مشهد

مشهد – گلبهار- چناران – ۸ صبح تا ۵ عصر
( رضا اکبری )
رضا اکبری

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
92%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
91%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

مشهد – ۸ صبح تا ۱۲ شب
( محسن آخرتی فخر داود )
محسن آخرتی فخر داود

امتیازدهی مشتریان قبلی:

95%
:نحوه برخورد
95%
:تخصص فنی
96%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
95%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

کل مشهد – ۶ صبح تا ۱۲ شب
( حمید نودهانی )
حمید نودهانی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

89%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
91%
:تمیز کار بودن
89%
:ارائه فاکتور
90%
:وقت شناسی
89%
:امتیاز کل

در این صفحه با مطالب زیر درباره نقاشی ساختمان در مشهد آشنا می شوید:

خدمات نقاشی ساختمان در مشهد

معمولا راه حلی سریع برای زیباسازی خانه، محل کار و شرکت ها، رنگ آمیزی آنها می باشد. طبیعتا قیمت نقاشی ساختمان در مشهد بسیار کمتر از کاغذ دیواری می باشد و می توان اینکار را به مراتب در طرح ها و رنگ های مختلف پیاده سازی کرد.

  • بازدید رایگان قبل از اجرای نقاشی ساختمانی + (بازدید از تمامی مناطق مشهد)
  • کلیه کارهای نقاشی در ساختمان مشهد با انواع رنگ های روغنی، اکرلیک، رنگ های مولتی کالر،رنگ اپوکسی، پولیستر در مشهد، رنگ پتینه 
  • استفاده از بهترین رنگ های قابل شستشو و درجه یک در رنگ آمیزی ساختمان مشهد
  • اجرای سریع رنگ کاری ساختمان مشهد با کاملترین تیم فنی کار در کمترین زمان 
  • نقاشی ساختمان مشهد به صورت توافقی در اسرع وقت با قیمت بسیار مناسب
  • قبول کار در مکان های مختلف مانند: ادارات، سازمانها، ساختمان های مسکونی، تجاری
  • قبول نقاشی ساختمان مدارس مشهد
  • افراد نقاش کناف در مشهد
  • اجرای کنیتکس مشهد
خدمات نقاشی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان در مشهد شامل بازدید رایگان، کنیتکس و… می باشد.

 لیست قیمت نقاشی ساختمان مشهد

محاسبه و تعیین لیست قیمت نقاشی ساختمان درمشهد وابسته به چند عامل مهم است که نوع رنگ و متراژ کار از یک سمت و زیرسازی و بتونه کاری از سمت دیگر مهمترین نکات می باشد که باید مدنظر قرار داد. عوامل مهمی در قیمت نقاشی ساختمان کرج و قیمت نقاشی ساختمان مشهد تاثیر گذار است عبارتند از:

  • متراژ فضای ساختمان
  • نوع رنگ نقاشی ساختمان در مشهد
  • تعداد اتاقها
  • زیرسازی، بتونه کاری، لکه گیری و پرایمر نقاشی
  • قیمت مصالح و ابزار نقاشی
  • میزان رنگ مصرفی

شماره نقاش ساختمان مشهد با فنی کارا

افراد فعال در زمینه نقاشی ساختمان مشهد که در سایت فنی کارا با انتشار آگهی خود در حال فعالیت می باشند. آماده همکاری در تمام زمینه ها از جمله: رنگ کاری مدارس، ساختمان ها اداری، تجاری، مسکونی، مجتمع های تفریحی و… هستند.

برای اینکه بتوانید خدمات نقاشی ساختمان در مشهد را دریافت کنید می توانید به آدرس www.Fanikara.com مراجعه کنید و بعد از انتخاب شهر مشهد و منطقه محل سکونت خود شماره نقاش ساختمان مشهد را دریافت کنید. رنگ کار در مشهد در تمامی مناطق مشهد آماده شروع فعالیت می باشد که برای دریافت خدمات نقاشی ساختمان مشهد رضاشهر، شهرک شهید رجایی، آب و برق، فکوری و… فقط کافیست منطقه محل سکونت خود را وارد کنید تا اطلاعات نزدیکترین نقاش ساختمان مشهد برای شما نشان داده شود.

لازم به ذکر است که بدانید نقاشان ساختمان فنی کارا در تمامی شهرها فعال می باشند و می توانید از طریق همین سایت نسبت به دریافت شماره تلفن آنها اقدام کنید و یا اینکه می توانید با معرفی سایت به دوستان خود در تهران آنها را از خدمات نقاشی در تهران بهره مند سازید.

نقاش ساختمان مشهد

نقاش ساختمان فنی کارا در سراسر مشهد خدمات نقاشی ساختمان ارائه می دهد که می توانید با شماره آنها تماس بگیرید.

انواع رنگ آمیزی ساختمان در مشهد

رنگ ها جز مصالح ساختمانی به شمار می روند که تاثیر بسیاری بر زیبایی ساختمان دارند استفاده کردن از رنگ ها در محیط خانه می تواند فضا را دلگرم و صمیمی کند اما انتخاب یک رنگ مناسب و با کیفیت می تواند کمک زیادی به زیباسازی فضا کند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از بهترین رنگ ها برای ساختمان خود استفاده کنند که در این مطلب از نقاشی ساختمان مشهد به بررسی انواع رنگ ها پرداخته می شود که شما می توانید متناسب با سلیقه خود از آنها برای رنگ کاری ساختمان استفاده کنید.

انواع مختلف رنگ های نقاشی ساختمانی و صنعتی

۱-رنگ پلاستیکی 

رنگ پلاستیکی یکی از قدیمی ترین رنگ های ساختمانی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ به دلیل اینکه یک حلال غیر نفتی است و بوی زننده ای ندارد همچنین قدرت خشک شدن بالایی دارد اما به دلیل کیفیت پایین آن زود چروک می شود و به راحتی در آب حل می شود ضمن اینکه از رنگ پلاستیکی نمی توان برای درب و پنجره استفاده کرد. یک نقاش ساختمان در مشهد به خوبی می داند که برای پوشاندن ایرادات دیوار چگونه از رنگ پلاستیکی استفاده کند. رنگ آمیزی ساختمان خود را به فنی کارا بسپارید.

۲-رنگ روغنی 

رنگ کار نقاشی ساختمان مشهد از رنگ های روغنی برای رنگ آمیزی درب و پنجره فلزی استفاده می کند که رنگ روغنی پایه و حلال نفتی است و با تینر روغنی نفت یا بنزین هم قاطی می شود که قابلیت شستشو دارد. تقسیم بندی رنگ روغنی در دو نوع مات و براق می باشد. از رنگ روغنی براق برای درب و پنجره آهنی و چوبی استفاده می شود که باعث می شود انعکاس نور باعث روشن تر شدن فضا شده و زیبایی خاصی به محیط بدهد. از رنگ روغنی مات برای دیوارهای ساختمان استفاده می کنند.

انواع نگ در نقاشی ساختمان

انواع رنگ های نقاشی ساختمان مشهد شامل اکریلیک، روغنی، ترافیک و… می باشد.

۳-رنگ اکرلیک

رنگ اکرلیک بر پایه آب می باشد و بسیار انعطاف پذیر است این رنگ بر سطوح مختلف به خوبی قرار می گیرد و به سرعت هم خشک می شود بعد از خشک شدن قابلیت شستشوی بالایی دارد به طوری که با استفاده از مواد شوینده به آن آسیبی وارد نمی شود. رنگ اکرلیک بدون بو بوده و از مواد نفتی در آن استفاده نشده است ضمن اینکه این رنگ در مقابل رنگ پریدگی و زردی بسیار مقاوم می باشد و لازم به ذکر است که از این رنگ نمی توان برای رنگ کاری چهار چوب درب استفاده کرد.

۴-رنگ مولتی کالر

از رنگ مولتی کالر برای تمامی سطوح می توان استفاده کرد چرا که این رنگ ها بسیار سبک بوده و به سرعت هم خشک می شوند. رنگ مولتی کالر گرد و غبار را به خود جذب نمی کند، که رنگ کار نقاشی ساختمان مشهد برای راه پله ها، محیط های پر رفت و آمد مانند: راهرو دانشگاه استفاده می کند.

۵-رنگ پلی استر

برای رنگ کاری درب های چوبی و یا نرده های چوبی از رنگ پلی استر استفاده می کنند. پلی استر شفاف و بی رنگ است و حلال آن تینر و اتیلن می باشد که در مقابل رطوبت، حرارت، الکل، اسیدها و مواد قلیایی پاک کننده ها، روغن و چربی، بنزین مقاوم می باشد.

۶-رنگ ترافیکی

 پایه رنگ ترافیکی از رزین های اکریلیک، ترموپلاست، کلرو کائوچو و وینیلی است که  از رنگ ترافیکی برای سطوح سیمانی و آسفالت استفاده می کنند. معمولا از این رنگ ها برای جداول خیابانی، جاده ها، استخر و دیگر سطوح سیمانی و بتنی استفاده می کنند. رنگ ترافیکی مقاومت بالایی در مقابل ساییده شدن دارد و از چسبندگی و پوشش خوبی هم برخوردار است. این رنگ در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می شود و بهترین گزینه برای سطح خیابان ها می باشد.

رنگ های نقاشی ساختمانی مشهد

رنگ ترافیکی در نقاشی ساختمان در برای رنگ آمیزی خیابان ها و آسفالت ها کاربرد دارد.

۷-رنگ نانو

همانطور که از نامش پیداست از تکنولوژی نانو برای ساخت این رنگ استفاده شده است که در ظاهر تفاوت چندانی با رنگ های دیگر نداشته و نیازی به حلال نیز ندارد. استفاده از این رنگ باعث صرفه جویی در انرژی سرمایش و گرمایش سازه می شود. رنگ نانو چسبندگی بسیار بالایی دارد و همچنین در مقابل هواگیری مقاوم بوده و آلودگی های زیست محیطی روی آن تاثیری ندارد.

۸-رنگ آلکیدی

براق بودن رنگ آلکیدی آن را از سایر رنگ های دیگر متمایز کرده است که این رنگ ها روغنی بوده و بر پایه رزین های آلکیدی ساخته می شوند. این رنگ هم دارای مقاومت بالایی در شرایط جوی و رطوبتی می باشد که بر روی سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و گچی قابل استفاده است.

ابزارآلات مورد نیاز برای نقاشی ساختمان مشهد

طبیعتا برای انجام هر کاری یک سری وسایل برای شروع آن کار لازم است چرا که بخش مهمی از کار را انجام می دهند و بدون ابزار و وسایل موردنیاز نمی توان کار را به کاملترین شکل ممکن انجام داد. رنگ کاری ساختمان مشهد هم جز مشاغلی است که ابزارآلات خاص خودش را دارد و بدون آنها قطعا نمی توان نقاشی ساختمان مشهد  را انجام داد.

ابزار و وسایلی که برای نقاشی ساختمان مشهد مورد نیاز است در لیست ذکر شده اند:

  • قلم مو
  • غلطک
  • پیستوله
  • لباس مناسب، دستکش، ماسک
  • چسب نواری کاغذی
  • ملحفه، پارچه یا پلاستیک ضخیم 
  • سطل رنگ 
  • نردبان 
  • کاردک 

یک نقاش ساختمان مشهد به خوبی می داند که از هر کدام این ابزارهای ذکر شده در چه مواقعی استفاده کند چرا که از تخصص و مهارت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر مهارت لازم برای رنگ کاری ساختمان ندارید بهتر است نقاشی ساختمان مشهد را به یک نقاش خوب در مشهد بسپارید.

لوازم نقاشی ساختمانی

ابزارهای موردنیاز در نقاشی ساختمان مشهد شامل کاردک، سطل رنگ، نردبان و… می باشد.

پرسش های مهم در مورد نقاشی ساختمان در مشهد

قیمت نقاشی ساختمان مشهد چگونه می باشد؟

هزینه نقاشی ساختمان به عوامل مختلفی از جمله نوع رنگ، متراژ، میزان مصرفی رنگ، زیر کاری و بتونه کاری، تعداد اتاق ها و… بستگی دارد.

برای درها و نرده های چوبی از چه نوع رنگی استفاده کنیم؟

از رنگ پلی استر استفاده می شود که در برابر رطوبت، اسیدها و… بسیار مقاوم می باشد.

چگونه می توان درخواست نقاش ساختمان را در فنی کارا ثبت کرد؟

پس از ورود به سایت فنی کارا در کادر مشخص شده می توانید نام شهر و سرویس درخواستی خود را مانند نقاشی ساختمان را ثبت و سرچ بزنید تا لیست افراد فنی کار برایتان نمایش داده شود و سپس می توانید با مشاهده مشخصات افراد با شماره تلفن افراد تماس بگیرید و در خواست خو را ثبت نمایید.

دسته بندی شده در: مشهد, نقاشی ساختمان, خدمات فنی

ارسال نظر