ارسال آگهی

لایروبی چاه و لوله بازکنی کن تهران

برای جستجوی دقیق تر، می توانید محدوده ی مورد نظرتان را کلیک کنید:

غرب تهرانشرق تهرانشمال تهرانمرکز تهرانجنوب تهران
تماس شبانه روزی (عباسی) (کلیک کنید)  09199XXX050

برای نمایش کامل شماره تماس کلیک کنید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

سرویسکاران لوله بازکنی در کن واقع در غرب تهران به جز خدمات رفع گرفتگی لوله های آب و فاضلاب خدمات گسترده‌تری در زمینه خدمات فنی و تاسیساتی ساختمان مثل تشخیص ترکیدگی لوله رفع ترکیدگی لوله چاه بازکنی تخلیه چاه و… را نیز انجام میدهند.

لیست افراد لوله بازکن در محدوده کن

شمال – غرب – مرکز – ۷ صبح تا ۱۲ شب
( حمید طالبی )
حمید طالبی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
91%
:امتیاز کل

کل تهران – ۲۴ ساعته
(غلامرضا کیانی راد)
غلامرضا کیانی راد

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

لوله بازکن تخصصی – کل تهران – ۲۴ ساعته
( علی عباسی )
علی عباسی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

92%
:نحوه برخورد
100%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

تعمیرات توالت فرنگی به صورت فوق حرفه ای – کل تهران – ۲۴ ساعته
( افشین ملائی )
افشین ملائی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

93%
:نحوه برخورد
92%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

در اینجا به چگونگی تشخیص ترکیدگی لوله و عملیات رفع ترکیدگی لوله توسط سرویسکاران متخصصین لوله بازکنی در کن می پردازیم. شما برای دستیابی به خدمات گسترده واحد چاه بازکنی کن می بایست وارد سایت فنی کارا شده است و در قسمت لوله بازکنی کن درخواست خود را برای هرگونه خدمات فنی و تاسیساتی ساختمانی ثبت نمایید.

لوله بازکنی کن

تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه توسط سرویسکاران لوله بازکنی کن

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با دقت بالای ۹۹ درصد توسط سرویس کاران حرفه ای و متخصص لوله بازکنی کن در سایت فنی کارا انجام میشود. در صورتی که لوله های آب و فاضلاب ساختمان شما دچار آسیب دیدگی و ترکیدگی شده باشند این تعمیرکاران حرفه ای با کمک از ابزار آلات و دستگاههای پیشرفته در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله محل دقیق ترکیدگی لوله ساختمان شما را پیدا میکنند. سپس به وقت مشکل لوله های ساختمان شما می پردازند.

لوله بازکنی کن و انجام عملیات رفع ترکیدگی لوله

در گذشته بنا به نبودن و دسترسی نداشتن به دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته در زمینه های گوناگون خدمات دهی به ویژه در ساختمان خسارت و زمان بسیاری برای رفع مشکلات صرف می شد اما امروزه با وجود ابزار آلات و دستگاه های مدرن و پیشرفته کار خدمات دهی و رفع مشکلات ساختمانی بهبود یافته و سریع تر از قبل و با حداقل خسارت و حتی بدون خرابی انجام میشود.

برای انجام رفع ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در ساختمان ها ابتدا سرویس کاران و تعمیرکاران با دستگاههای مدرن تشخیص ترکیدگی لوله محل دقیق خرابی و ترکیدگی لوله را پیدا کرده و سپس همان قسمت را بازسازی و ترمیم می‌کنند. دیگر نیاز نیست زمانی که ترکیده است و قسمت بزرگی از دیوار یا کف ساختمانتان خیس شده است و شما احتمال می‌دهید که در این قسمت لوله آب ساختمان ترکیده باشد نیاز نیست کل دیوارها را بکنیم تا محله دقیق را بیابید و سپس به تعمیر آن بپردازید.

هزینه تعمیرکاران لوله بازکنی کن برای تشخیص ترکیدگی لوله

عوامل بسیاری بر روی قیمت و هزینه نهایی دستمزد سرویس کار لوله بازکنی در کن جهت رفع و تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب تاثیر گذار است عواملی چون جنس لوله ها مشخص نبودن محل تقریبی پروژه نشت آب مسافت و هزینه رفت و آمد تجهیزات و مصالح است؛ که اگر شما از سایت فنی کارا درخواست سرویس کار لوله بازکنی در محدوده کن را ثبت کنیم بنا به اینکه سرویسکاران در محدوده محل مورد نظر شما مثلا کن هستند دیگر هزینه‌های هنگفت رفت و آمد تعمیرکار لوله بازکنی از فاکتور شما حذف خواهد شد چرا که در فنی کارا سعی بر آن است تا تعمیرگاه و سرویس کار لوله بازکنی  در لاله زار در نزدیکترین محل به شما اعلام شود تا هم هزینه رفت و آمد حذف شود و نیز کار سریعتر انجام گیرد.

سریع و به موقع لوله بازکنی کن

دانلود نسخه پی دی اف – Download PDF Version

منابع مفید:
شتر گلو

دسته بندی شده در: تهران, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر