ارسال آگهی

لوله بازکنی میرزا طاهر اصفهان ۰۹۱۳۸۲۷۴۴۷۹

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

در این مطلب می توانید مشخصات لوله بازکن در منطقه میرزا طاهر اصفهان، انواع خدماتی که انجام می دهند و همچنین می توانید فیلم های آموزشی را در خصوص لوله بازکنی میرزاطاهر اصفهان در منزل مشاهده کنید. ضمن اینکه تمامی اطلاعات مربوط به خدمات لوله بازکنی اصفهان در این صفحه به صورت پی دی اف در  اختیار شما قرار داده شده است.

لیست لوله بازکنی های اصفهان

داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۸ شب
( احمد مهرابی فودانی )
احمد مهرابی فودانی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
90%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( محمد آذر )
محمد آذر

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
98%
:تخصص فنی
97%
:تمیز کار بودن
96%
:ارائه فاکتور
98%
:وقت شناسی
97%
:امتیاز کل

تخلیه چاه انجام نمیشود – داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( غلامرضا کیساری )
غلامرضا کیساری

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
91%
:تمیز کار بودن
94%
:ارائه فاکتور
93%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

فقط داخل شهر اصفهان – ۹ صبح تا ۷ شب
( حمیدرضا کریمی )
حمیدرضا کریمی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

 در فهرست زیر با خدمات لوله بازکنی خیابان میرزا طاهر اصفهان آشنا خواهید شد.

 معرفی منطقه میرزا طاهر اصفهان

خیابان میرزا طاهر اصفهان در منطقه ۹ شهر اصفهان قرار دارد و یکی از خیابان های مهم منطقه ۹ است. بافت خیابان میرزا طاهر اصفهان از یک بافت قدیمی تشکیل شده است که محله های این خیابان از یکدیگر جدا هستند. به دلیل همین بافت قدیمی که خیابان میرزا طاهر دارد دسترسی از محلات آن به شریان های اصلی خیابان های دیگر کمی به سختی انجام می شود.

سایت فنی کارا در مناطق دیگر شهر اصفهان نیز خدمات خود را ارائه می دهد. خدمات لوله بازکنی در منطقه ۱۴ شهر اصفهان که از تعداد زیادی محله تشکیل شده است و به نام شهرداری اصفهان می باشد و افراد فنی کار در این مناطق هم در دسترس مشتری قرار دارند و آماده ارائه خدمات می باشند.

نقشه خیابان میرزا طاهر اصفهان

خدمات متنوع لوله بازکنی

  • خدمات لوله بازکنی  شبانه روزی + بدون تعطیلی
  • لوله بازکنی میرزا طاهر ارزان + حضور در محل
  • لوله بازکنی توالت فرنگی – رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • نشت یابی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله کف حمام
  • تشخیص ترکیدگی لوله کف آشپزخانه
  • تشخیص ترکیدگی لوله کف توالت و سرویس بهداشتی
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
  • تشخیص نشتی لوله آب
  • از بین بردن و برطرف کردن بوی بد توالت
  • لوله بازکنی با دستگاه جدید و با فنر مخصوص
  • رفع نم و بوی بد ساختمان بدون کندکاری
  • نصب و تعمیر شیرآلات
  • بیرون آوردن اشیاء ازچاه توالت، حمام و…

افراد لوله بازکن در خیابان میرزا طاهر اصفهان

سایت فنی کارا با هدف اینکه بتواند خدمات با کیفیتی و با صرف کمترین زمان را به شما ارائه دهد تمام تلاش خود را بی وقفه به کار گرفته است همچنین لازم است بدانید سایت فنی کارا محلی برای جستجوی بهترین تعمیرکار متخصص می باشد. در سایت فنی کارا افراد دارای حرفه تخصصی و متعهد آگهی خود را منتشر می کنند تا بتوانند ارائه خدمات داشته باشند.

سایت فنی کارا در قسمتی از سایت خود ویژگی تحت عنوان نظر سنجی قرار داده است. این گزینه برای مواقعی می باشد که کاربر می خواهد پس از ورود به سایت و مشاهده لیست افراد فنی کار بتواند طبق نظرسنجی و امتیازی که هر تعمیرکار سیار دارد، فنی کار لوله بازکن مورد نظر خود را انتخاب کند.

شما با کلیک بر روی سایت فنی کارا www.fanikara.com  می توانید در سه قسمتی که برای تکمیل اطلاعات جزئی قرار داده شده است مشخصات تعمیرکار مورد نظر را دریافت کنید. وارد کردن اطلاعات در این سه قسمت شامل: انتخاب شهر، انتخاب منطقه، انتخاب نوع خدمات دریافتی می باشد.

تعداد زیادی شهرک صنعتی در اصفهان وجود دارند که لوله بازکنی دراین مناطق نیز تحت پوشش است. اگر بخواهیم برای نمونه شهرک صنعتی سگزی اصفهان را مثال بزنیم خدمات لوله بازکنی برای این مناطق و دیگر مناطق شهر اصفهان به صورت شبانه روزی انجام می شود.

معرفی ابزارهای مورد استفاده در خدمات لوله بازکنی میرزا طاهر اصفهان

با توجه به پیشرفت لوله کشی در ساختمان ها بحث لوله بازکنی، گرفتگی لوله ها، ترکیدگی لوله و هر نوع مشکلی که مربوط به لوله بازکنی می باشد نیز به جود می آید و نتیجه این امر به روی کار آمدن شرکت های مختلف و زیاد لوله باز کنی می باشد.

قبلا برای رفع گرفتی لوله از تلمبه های دستی و یا حتی میله های بلند استفاده می کردند که استفاده از این دو ابزار نتایج خوبی به همراه نداشت و به ناچار مسیر لوله کشی ساختمان را تخریب و لوله کشی مجدد انجام می دادند.

اما با به روی کار آمدن لوله های متنوع فاضلاب در طرح و ابعاد و جنس های مختلف و هچنین با پدید آمدن زانویی لوله با درجات مختلف که عموما گرفتگی ها و گیر کردن اجسام در لوله ها در قسمت زانویی می باشد. با ساخت ابزارهای متفاوت و پیشرفته لوله بازکنی نیز مشکل لوله بازکنی مرتفع گردید.

در زیر به سه مدل از ابزاز پیشرفته و پرکاربرد لوله بازکنی اشاره می شود:

  • دستگاه لوله بازکنی با فنر
  • دستگاه لوله بازکنی با پمپ باد
  • دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

دستگاه فنر لوله بازکنی

 توضیحات نحوه استفاده از محلول های لوله بازکنی به صورت فیلم

لوله کشی ساختمان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که همگی اینها به چاه فاضلاب خاتمه می بایند. به وسیله محلول های لوله بازکنی می توان تا حدودی گرفتگی لوله ها را برطرف کرد اما قبل از استفاده از محلول های لوله بازکنی بهتر است دلیل گرفتگی لوله را مشخص کرد همچنین بهتر است قبل از استفاده از محلول حتما از جنس لوله های ساختمان خود مطمئن شوید چون محلول های لوله بازکنی حلال های قوی هستن و اگر جنس لوله کشی ساختمان از پلاستیک باشد ممکن است باعث ترکیدگی لوله شوند.

در فیلم زیر می  توانید طرز استفاده از محلول های لوله بازکنی را مشاهده کنید. ضمن اینکه دقت شود محلول های لوله بازکنی برای تنفس به دلیل انتشار گازهای شیمیایی، بسیار مضرر می باشند لذا در حین استفاده حتما از یک ماسک و دستکش استفاده شود.

تاثیر محلول لوله بازکنی در بازکردن گرفتگی لوله

در این فیلم تاثیر محلول های لوله بازکنی به وضوح خواهید دید که چگونه این محلول می تواند هر نوع مواد شیمیایی را برطرف کند.

لوله بازکنی با استفاده از فنر لوله بازکنی

اگر پیش زمینه ای در مورد استفاده از ابزار های لوله بازکنی دارید و می توانید با ابزار آلات خاص ضمن رعایت نکات ایمنی کار کنید فیلم زیر طریقه استفاده از فنر را به شما آموزش می دهد.

آدرس و شماره تلفن اداره آب و فاضلاب اصفهان

چنانچه برای انجام برخی از خدمات لوله بازکنی نیاز داشتید تا به اداره آب و فاضلاب مراجعه کنید به آدرسی که در زیر گذاشته شده است رجوع کنید.

آدرس اداره آب و فاضلاب شهری اصفهان : اصفهان – خیابان شیخ کلینی 

تلفن: ۴ – ۳۶۸۶۹۸۳   –  36680030  –  36684152

اطلاعات خدمات لوله بازکنی میرزا طاهر اصفهان به صورت pdf

برای دسترسی شما در هر موقعیتی به اطلاعات این صفحه، فایل پی دی اف خدمات لوله بازکنی خیابان میرزا طاهر اصفهان در اختیار شما گذاشته شده است.

آدرس فروشگاه لوله و لوازم تاسیسات در نزدیکی خیابان میرزا طاهر اصفهان

فروشگاه لوله و اتصالات تاجمیر

آدرس: اصفهان- خیابان آتشگاه

شماره تماس: 09372182470

دسته بندی شده در: اصفهان, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر