ارسال آگهی

شماره لوله بازکنی رشت + شبانه روزی، قیمت ارزان

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

برای دریافت خدمات لوله بازکنی در رشت، چاه بازکنی، رفع گرفتگی لوله از طریق سایت فنی کارا Fanikara اقدام کنید. چنانچه در زمینه لوله بازکنی، رفع گرفتگی لوله با دستگاه، رفع بوی بد و یا در آوردن اشیا قیمتی از درون چاه، نیازمند این هستید که در زمان کوتاهی شماره لوله باز کنی رشت را دریافت کنید بهتر است تا ادامه این مطلب با فنی کارا همراه باشید.

لیست افراد لوله بازکنی در رشت

کل رشت – ۲۴ ساعته
( رسول خوئینی )
رسول خوئینی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
95%
:تخصص فنی
95%
:تمیز کار بودن
94%
:ارائه فاکتور
94%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

کل رشت – ۲۴ ساعته
( منصور علی محمدی )
منصور علی محمدی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

کل شهر رشت – ۲۴ ساعته
( محسن عبدلی )
محسن عبدلی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

98%
:نحوه برخورد
97%
:تخصص فنی
97%
:تمیز کار بودن
95%
:ارائه فاکتور
95%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

راهنمای اطلاعات مربوط به صفحه لوله بازکنی رشت

خدمات لوله بازکنی در رشت

معمولا گرفتگی لوله ها ممکن است در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیفتد و در چنین شرایطی یک لوله بازکن رشت که به صورت سیار و شبانه روزی فعال می باشند می توانند به حل این مشکل کمک کنند.

همانطور که شما خدمات لوله بازکنی در رشت را به راحتی دریافت کردید می توانید این خدمات را به دوستان خود در شهرهای دیگر مانند لوله بازکنی مشهد هم اطلاع دهید تا از مزیت های خوب این سایت هم بهره مند شوند.

لوله بازکنی رشت

خدمات متنوع که در زمینه لوله بازکنی رشت به مشتریان ارائه می شود در لیست زیر اشاره شده است:

  • لوله بازکنی رشت فوری و شبانه روزی
  • بازدید و راهنمایی رایگان لوله بازکن رشت از محل 
  • رفع گرفتگی لوله با دستگاه، فنر، پمپ تراکم هوا
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب 
  • تعمیر و تعویض انواع شیرآلات 
  • نصب انواع توالت فرنگی
  • تعویض توالت ایرانی با فرنگی
  • رفع گرفتگی چاه حمام، سرویس بهداشتی 
  • تعویض سینک های قدیمی ظرفشویی با جدید
  • باز کردن گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی 
  • در آوردن اشیا قیمتی مانند: موبایل، طلا از چاه توالت با جدیدترین دستگاه ها 

شماره لوله بازکنی در رشت با سایت فنی کارا

در ابتدای صفحه شماره افراد لوله بازکن رشت اورده شده است. می توانید قبل از برقراری تماس با فرد لوله بازکن رشت به قسمت نظر سنجی مراجعه کرده و نظر دیگر مشتریان را درباره این لوله بازکن مشاهده کنید.

شماره لوله بازکنی در رشت

قسمت نظرسنجی با تلاش و پیگیری های زیاد قسمت پشتیبانی فنی کارا انجام می شود که افراد پشتیبان با برقراری تماس با مشتریان از آنها نظرسنجی کرده تا مطلع شوند میزان رضایت مشتری از لوله بازکن در رشت چقدر بوده است و طبق نظر مشتری امتیازاتی به لوله بازکن داده می شود و این امتیاز برای تمامی مشتریان قابل مشاهده است تا آنها نیز نسبت به این قضیه آگاهی پیدا کنند.

دلیل اینکه سایت فنی کارا به سرعت توانسته محبوبیت خود را در بین مشتریان افزایش دهد این است که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در تمامی شهرها خدمات لوله بازکنی و یا سایر خدمات خود را به خوبی ارائه دهد. خدمات لوله بازکنی در قم، تبریز، اصفهان، شیراز و… دیگر شهرها وجود دارد که برای دریافت خدمات لوله بازکنی می توانید فقط نام شهر و منطقه خود را انتخاب کنید تا فنی کارا شماره نزدیکترین لوله بازکن را به شما نشان دهد.

عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی رشت

لوله بازکنی یکی از روش های قدیمی تاسیسات هر ساختمان و اداره یا هر مکان دیگری بوده است که گاهی این گرفتگی لوله ها ممکن است در اثر رعایت نکردن افراد دیگر حاضر در ساختمان رخ دهد.

اگر می خواهید بدانید که قیمت لوله بازکنی رشت چگونه محاسبه می شود باید بگوئیم که این گونه خدمات کاملا بستگی به نوع گرفتگی لوله ها دارد ممکن است فرد لوله بازکن رشت تشخیص بدهد که گرفتگی لوله ها با ریختن مواد شیمیایی حل می شود یا ممکن است با استفاده از فنرهای مختلف هم گرفتگی لوله ها رفع نشود و لوله بازکن باید از روش دیگری کمک بگیرد که تمامی این روشها در ادامه برای شما به طور کامل توضیح داده شده است.

قیمت لوله بازکنی رشت

بنابراین نمی توان مشخص کرد که قیمت لوله بازکنی رشت چگونه محاسبه می شود به دلیل اینکه تا فرد لوله بازکن از محل مورد نظر بازدید نکند و تا تشخیص ندهد از کدام روش باید استفاده کند قیمتی ثابتی نمی توان در نظر گرفت. پس می توان گفت عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی در رشت عبارتند از :

  • نوع گرفتگی لوله 
  • میزان گرفتگی لوله
  • نوع تجهیزات به کار رفته برای رفع گرفتگی لوله
  • مدت زمان انجام کار
  • هزینه رفت و آمد
  • و …

البته که شما با درخواست لوله بازکن رشت از سایت فنی کارا مطمئن باشید که با منصف ترین لوله بازکنی های رشت رو به رو هستید. اگر برای کسب بیشتر اطلاعات میخواهید بدانید که هزینه لوله بازکنی در کرج هم چگونه است می توانید با کلیک کردن روی لینک از قیمت های لوله بازکنی کرج هم اطلاع داشته باشید.

انواع روش های لوله بازکنی در رشت

روش های لوله بازکنی در رشت یا دیگر مناطق بستگی به نوع گرفتگی لوله دارد که به تشخیص لوله بازکن در رشت این کار انجام می شود در ادامه با فنی کارا همراه باشید تا با روش های مختلف لوله بازکنی آشناشوید:

لوله باز کنی با فنر

از فنر لوله بازکنی برای گرفتگی لوله های سخت استفاده می شود که این فنر از یک دستگاه و موتور تشکیل شده است و نحوه استفاده از آن بدین شکل است که فنر به سر موتور لوله بازکنی که به شکل دریل می باشد متصل می شود.

فنر لوله بازکنی از انعطاف بالایی برخورداری است و در هر جهتی قابل هدایت است. فنر ها در انواع و سایزهای مختلفی وجود دارند که بستگی به نوع گرفتگی و تشخیص لوله باز کن در رشت دارد و بعد از اینکه موتور روشن می شود فنر شروع به چرخیدن می کند و در درون لوله ها که پیچ و خم زیادی دارند به حرکت در می آید.

لوله بازکن رشت

زمانیکه فنر لوله بازکنی به جشم سخت و یا مواد زائد گیر می کند حرکت فنر به سختی انجام می شود و این همان نشانه گرفتکی لوله در همان منطقه می باشد که با حرکت فنر اجسام سخت شکسته و یا موائد زائد به فنر گیر می کنند و به راحتی خارج می شوند.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

ممکن است در برخی موارد در حین ساخت خانه های جدید و یا حتی بازسازی آنها مقداری خاک . مصالح ساختمانی به داخل چاه رفته و موجب گرفتگی آنها شود. در این شرایط از لوله بازکنی تراکم هوا برای باز کردن لوله ها استفاده می کنند.

لوله بازکنی های رشت از دستگاه تراکم هوا بدین شکل استفاده می کنند که با تلمبه زدن هوا داخل دستگاه فشرده می شود و میزان این فشار توسط یک عقربه ساعت مشاهده می شود.

 

لوله بازکن رشت با قرار دادن دهانه این دستگاه و کشیدن اهرم آن باعث می شود که هوا وارد لوله ها شده و گرفتگی لوله ها را مجبور به حرکت کند.

رفع گرفتگی لوله با مواد شیمیایی

از مواد شیمیایی برای رفع گرفتگی های جزئی و یا اینکه جمع شدن چربی در خمیدگی لوله ها و یا حتی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب استفاده می کنند. استفاده از مواد شیمیایی باید طبق رعایت نکات ایمنی انجام شود و یک لوله بازکن در رشت به هیچ عنوان توصیه نمی کند که خود فرد بدون هیچ دانشی اقدام به استفاده از مواد شوینده برای رفع گرفتی لوله های خود اقدام کند.

لوله بازکنی در رشت

سرعت باز کردن لوله ها با استفاده از مواد شیمیایی به کندی صورت می گیرد و در اکثر موارد نتیجه خوبی به همراه ندارد چرا که پایه مواد شیمیایی از اسید می باشد و اسید یک حلال بسیار قوی است و باعث آسیب جدی به لوله ها می شود که این کار هزینه های بیشتری را نیز به وجود می آورد. پس برای رفع گرفتی لوله حتما در اسرع وقت شماره لوله بازکنی رشت را از سایت فنی کارا دریافت کنید.

لوله بازکنی دستی

اگر در شرایطی هستید که به راحتی تشخیص می دهید گرفتگی لوله ها بسیار جزئی تر از آن می باشد که به دنبال لوله بازکن باشید می توانید از تلمبه دستی برای انجام اینکار استفاده کنید بدین صورت که لبه پلاستیکی آن را بر روی چاه قرار داده و به صورت ممتد فشار دهید بدون اینکه تلمبه را از سرجای خود تکان دهید.

تلمبه دستی با مکش هوایی که درون چاه وجود دارد مواد زائد را به بیرون می کشد اما اگر با این روش نتوانستید گرفتگی لوله های خود را برطرف کنید مجددا توصیه می شود خودسرانه از مواد شیمیایی استفاده نکنید تا آسیبی جدی به لوله های شما وارد نشود. بهتر است از یک لوله بازکن رشت کمک بگیرید تا در هزینه های خود صرفه جویی کرده باشید.

دسته بندی شده در: رشت, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر