ارسال آگهی

لوله بازکنی خیابان توحید اصفهان ۰۹۱۳۸۲۷۴۴۷۹

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

در این صفحه می توانید مطالب مربوط به لوله بازکنی در توحید اصفهان وهمچنین شماره افراد لوله بازکنی در اصفهان  و سایر اطلاعات مربوط به لوله بازکنی در اصفهان را مشاهده کنید که با توجه به فهرست گفته شده در این مطلب قرار دارد.

لیست لوله بازکنی های اصفهان

داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( محمد آذر )
محمد آذر

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
98%
:تخصص فنی
97%
:تمیز کار بودن
96%
:ارائه فاکتور
98%
:وقت شناسی
97%
:امتیاز کل

تخلیه چاه انجام نمیشود – داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( غلامرضا کیساری )
غلامرضا کیساری

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
91%
:تمیز کار بودن
94%
:ارائه فاکتور
93%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

فقط داخل شهر اصفهان – ۹ صبح تا ۹ شب
( حمیدرضا کریمی )
حمیدرضا کریمی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۸ شب
( احمد مهرابی فودانی )
احمد مهرابی فودانی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
90%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

درباره منطقه توحید اصفهان

خیابان توحید یکی از خیابان های اصلی شهر اصفهان می باشد که در ناحیه ۵ اصفهان قرار دارد. در خیابان توحید بسیاری از فروشگاه ها وجود دارند با برندهای معروف از جمله: بنتون، جیوکس، منگو و در انتهای خیابان شرقی این خیابان نیز برندهای معروف دیگری نیز وجود دارند.

علاوه بر اینکه اصفهان یکی از شهرهای پر جمعیت می باشد و از تعداد زیادی خیابان تشکیل شده است. از تعداد بالایی شهرک صنعتی نیز برخوردار است که تمامی این شهرک صنعتی ها در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند مانند: شهرک صنعتی جی که در حوزه انواع کیک، شکلات و شیرینی فعالیت می کند، شهرک صنعتی گلپایگان در زمینه تولید محصولات لبنی، شهرک صنعتی سه راه مبارکه در زمینه تولید فرش ماشینی و دهها شهرک صنعتی دیگر که فقط توانستیم نمونه هایی از آنها را برای شما مثال بزنیم.

تمامی شهرک صنعتی ها بالطبع در تمامی واحدهای تولید و اداری خود از سیستم لوله کشی هم برخوردار می باشند. به عنوان مثال شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان که خود این شهرک صنعتی در زمینه تولید لوله معمولي آب از پلي پروپيلن در حال فعالیت می باشد.

نقشه خیابان توحید اصفهان

خدمات مختلف در زمینه خدمات لوله بازکنی توحید اصفهان

لوله بازکنی خیابان توحید اصفهان فوری + بدون تعطیلی و شبانه روزی

پیدا کردن محل دقیق نشت توالت و لوله آب و فاضلاب 

انجام خدمات لوله بازکنی در تمامی مکان ها مانند: باغ ها، ادارات، رستوران ها و با پیشرفته ترین دستگاهها

نصب مجدد شیرآلات + تعمیر تمامی شیرآلات ساختمان 

بیرون آوردن اشیا قیمتی از چاه با استفاده از دستگاههای مخصوص

از بین بردن بوی بد فاضلاب

فنی کاران دارای مهارت لوله بازکنی در سایت فنی کارا

افرادی که دارای مهارت های مختلف در تمامی زمینه های خدماتی می باشند با درخواست اینکه سایت فنی کارا Fanikara  آگهی آنها را در سایت قرار دهد به دیگران اعلام می کنند که آماده فعالیت به تمامی کاربران در تمامی نقاط شهر هستند. از این رو سایت فنی کارا با قرار دادن گزینه ای تحت عنوان نظر سنجی و پرسیدن سوالاتی از کاربران به این نتیجه می رسند که فرد متخصص تا چه میزان توانسته است نظر مشتری را جلب نماید و یا اینکه کیفیت کار انجام شده چقدر است.

بر همین اساس شما می توانید زمانی که اطلاعات خود را در سایت تکمیل می کنید تحت سه گزینه: انتخاب شهر، انتخاب منطقه، انتخاب خدمات. بعد از مشاهده افراد فنی کار از میزان رضایت دیگر کاربران از این فرد آگاهی پیدا کنید.

انواع محلول های لوله بازکنی

گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از اتفاقات شایع در ساختمان های مسکونی یا هر مکان دیگری می باشد. اندازه و قطر لوله های نصب شده در ساختمان ها به اندازه ای طراحی شده که بتواند حداقل مواد روان را از خود عبور دهد اما وقتی اشیای دیگری در ابعاد مختلف وارد این لوله ها می شود مانع از خروج به درون چاه می شود که گیر کردن این مواد در طولانی مدت باعث ایجاد بوی نامطبوعی می شود.

از محلول های لوله بازکن برای از بین بردن این مواد زائد استفاده می کنند اما این محلول ها می توانند آسیب جدی به لوله ها وارد کنند که هزینه های سنگین تری برای لوله کشی ساحتمان در پی دارد. علاوه بر این استفاده غیر اصولی از این محلول ها می تواند برای پوست، چشم و تنفس انسان خطرناک باشد. (در هنگام استفاده از محلول های لوله بازکن حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید).

محلول ها در انواع مختلفی وجود دارند که همگی اسیدی هستند اما درصد اسید در هر کدام از آنها متفاوت است.

در زیر به انواع متفاوت محلول ها اشاره می شود:

  1. محلول های لوله بازکن
  2. جوهرنمک
  3. سفید کننده 
  4. اسید خالص

لوله بازکنی توحید اصفهان

مهمترین ابزار مورد استفاده در لوله بازکنی

در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی فنر لوله بازکن جز ابزاری قرار گرفته است که بسیار پرکاربرد می باشد. فنر لوله بازکن دارای دو دسته کلی می باشد. از فنر لوله بازکن می توان هم به صورت دستی و هم همراه دستگاه استفاده کرد.

در هنگام استفاده از فنر لوله بازکن دقت کنید تا از سر فنر مناسب استفاده کنید و برای شروع نوک فنر را به داخل لوله فرستاده و به حرکت دهید دقت کنید حرکت را تا زمانی ادامه دهید که مطمئن باشید به جایی گیر نمی کند در صورتی که فنر به سختی حرکت کرد احتمال دارد در قسمت زانوی لوله باشد و باید چرخش را به آرامی انجام دهید.

اینکار را تا زمانی ادامه دهید که متوجه شوید دیگر فنر رو به جلو حرکت نمی کند در هنگام خارج کردن فنر مواد اضافی نیز به همراه آن بیرون می آید. لوله بازکنی با فنر صد در صد مشکل گرفتگی لوله را برطرف میکند.

برای استفاده از فنر لوله بازکنی اگر دانش استقاده از آن را ندارید به هیچ وجه به تنهایی اقدام به رفع گرفتگی نکنید و در اولین فرصت به سایت فنی کارا مراجعه کرده و از فنی کارا بخواهید به کمک شما بیاید.

نمایش استفاده از فنر لوله بازکنی

اگر طبق روش گفته شده در بالا باز هم نتوانستید مشکل را برطرف کنید می توانید با مشاهده این فیلم استفاده اصولی از فنر را یاد بگیرید.

لوله بازکنی وان حمام با استفاده از فنر لوله بازکنی

در ای فیلم سعی شده تا لوله بازکنی ساده برای رفع گرفتگی وان حمام به شما آموزش داده شود.

طریقه استفاده از محلول لوله بازکنی به صورت فیلم

در توضیحات بالا در مورد محلول های لوله بازکن صحبت شد چنانچه می خواهید بدانید محلول لوله بازکنی چگونه عمل می کند فیلم را مشاهده کنید. در این فیلم ما آموزش استفاده از محلول لوله بازکنی را به شما آموزش داده ایم.

آدرس اداره مرکزی آب و فاضلاب شهری اصفهان

اداره آب و فاضلاب شهری در اصفهان در آدرس زیر قرار دارد. اگر برای انجام یکسری امور به اداره آب و فاضلاب مراجعه کنید اطلاعاتی که در زیر قید شده است را به خاطر بسپارید.

آدرس اداره آب و فاضلاب شهری اصفهان : اصفهان – خیابان شیخ کلینی 

تلفن: ۴ – ۳۶۸۶۹۸۳   –  36680030  –  36684152

آدرس ذکر شده مربوط به اداره مرکزی آب و فاضلاب اصفهان می باشد که اگر نیازمند این بودید در این منطقه درخواست لوله بازکن داشته باشید به لینک لوله بازکنی اصفهان مراجعه کرده و درخواست تعمیرکار سیار یا همان لوله بازکن را داشته باشید.

آدرس فروشگاه لوله و لوازم تاسیسات در خیابان توحید اصفهان

 فروشگاه صنایع گیتی پسند

آدرس : اصفهان، خيابان توحيد، چهار راه پليس، خيابان دكتر شريعتي (غربي)، پلاك ۸۳، ساختمان نيوپايپ

تلفن : ۳۶۹۳۷ – ۰۳۱

دریافت اطلاعات لوله بازکنی توحید اصفهان + PDF

اطلاعات این صفحه را می توانید به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار داشته باشید.

پی دی اف لوله بازکنی نظر اصفهان

دسته بندی شده در: اصفهان, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر