ارسال آگهی

لوله بازکنی احمدآباد مشهد 09159209298 شبانه روزی

تماس شبانه روزی (علیمحمدی )(کلیک کنید)  09159209298

09159209298

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

دراین نوشته لیست خدمات لوله بازکنی در احمد اباد شماره تماس افراد لوله بازکن احمد آباد مشهد، همچنین لیست فروشگاههای لوازم لوله بازکنی در مشهد و سایر نکات مربوط به لوله بازکنی در مشهد بیان میشود.

لیست افراد لوله بازکنی درمشهد

داخل شهر مشهد – ۷ صبح تا ۱۰ شب
( شکراله بهادریان بیرک سفلی )
شکراله بهادریان بیرک سفلی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

کل مشهد – شبانه روزی بدون تعطیلی
( محمد علیمحمدی )
محمد علیمحمدی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
96%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
93%
:ارائه فاکتور
96%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

در سایت فنی کارا با تنوع خدماتی بسیار زیادی رو به رو هستید که افراد در حال فعالیت برای خدمت رسانی به شما از بهترین افراد بوده که دارای تخصص زیادی می باشند و خدمات شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

فهرست  مطالب مربوط به لوله بازکنی در احمد آباد مشهد به صورت زیر بیان می شود

معرفی منطقه احمدآباد مشهد

خیابان احمدآباد مشهد در تقسیم بندی شهری شهر مشهد، در منطقه یک قرار گرفته است. وسعت منطقه احمدآباد 1611 هکتار می باشد که شرکت های تجاری زیادی از جمله بزرگترین بازار موبایل مشهد در این خیابان قرار دارد. احمدآباد از محله های مرفه نشین شهر مشهد محسوب می شود که یکی از بزرگترین بیمارستان های مشهد به نام بیمارستان قائم در این منطقه از شهر قرار دارد. بلوار احمدآباد از شمال به خیابان سناباد، از جنوب به خیابان کوهسنگی، از شرق به میدان شریعتی و از غرب به خیابان شهید منتظری و فلسطین می رسد.

خیابان هایی که در منطقه احمدآباد وجود دارند عبارتند از: راهنمایی، ابوذر غفاری، رضا، خیابان طالقانی، ناصرخسرو، ملاصدرا، عدالت، محتشمی، پرستار، پاستور، قائم، بهشت، عارف، کلاهدوز هستند.

منطقه احمدآباد مشهد

خدمات لوله بازکنی احمد آباد مشهد

خدمات لوله بازکنی در منطقه احمدآباد مشهد شامل موارد زیر است که مشخص می کند افراد فنی کار در این حوزه چه خدماتی را انجام می دهند.

سایت فنی کارا خدمات خود را در تمامی مناطق مشهد پوشش دهی می کند لوله بازکنی هاشمیه مشهد جز خدماتی است که این سایت در اختیار دارد علاوه بر مشهد فنی کارا در بیستر شهرهای دیگر ایران نیز ارائه خدمات دارد شهرهایی مانند: تهران، کرج، تبریز، سمنان، اصفهان و…

لوله بازکنی احمدآباد مشهد مشهد فوری بدون تعطیلی

از بین بردن بوی بد چاه های فاضلاب افراد فنی کار با پیدا کردن محل دقیق بوی بد فاضلاب آن را شناسایی کنند و کارهای لازم و اصولی را برای از بین بردن انجام می دهند.

رسوب زدایی لوله های ساختمان + نصب شیرآلات ساختمانی

بیرون آوردن اشیا از چاه با استفاده از ابزارهایی که مختص پیدا کردن اشیایی مانند طلا و یا موبایل که داخل چاه افتاده اند

رفع گرفتی لوله های آب و فاضلاب و لوله بازکنی مشهد در اماکن صنعتی، شرکت های دولتی و خصوصی، پادگان ها، منازل مسکونی، رستوران ها، اداره جات دولتی با ارائه فاکتور رسمی

چنانچه نیازمند این هستید که به لوله بازکن هایی که در دیگر مناطق مشهد وجود دارند دسترسی داشته باشید این لینک به شما کمک می کند. اگر نیازمند افراد لوله بازکن در اطراف احمدآباد مشهد به عنوان مثال: لوله باز کنی منطقه کلاهدوز مشهد هستید میتوانید با یک کلیک به راحتی به فنی کار مربوطه در این منطقه دسترسی داشته باشید.

رفع نم و رطوبت پس از تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله (نشت یابی) به ترمیم دیواره ها، سقف و جداره های آسیب دیده به خاطر بروز نم و رطوبت می پردازند. لوله بازکن های ماهر و متخصص اقدام به رفع نم می کنند.

 لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا در مشهد از دستگاههای پمپ تراکم هوا، برای لوله بازکنی در  مواقعی که علت گرفتگی آن گیر کردن مواد سخت و جامد مانند: چسب، قیر، ماسه در چاه ها می باشد استفاده می کنند.

معرفی فنی کار لوله بازکنی فعال در سایت فنی کارا

احتمالا برای شما اتفاق افتاده است که در حمام و یا سرویس بهداشتی و یا حتی سینک ظرفشویی آب با سرعت بسیار پایینی تخلیه می شود و یا در فضای خانه بوی نامطبوعی مانند بوی فاضلاب استشمام می شود که این ها همگی نشانه گرفتگی یا مسدود شدن لوله ها می باشد.

برای اینکه بتوانید هرچه سریعتر به یک لوله بازکن ماهر دسترسی داشته باشید می توانید به سابت فنی کارا مراجعه کنید و از میزان رضایت مشتریان دیگر، فنی کار لوله بازکن را با اطمینان بیشتری انتخاب کنید.

افراد پشتیبان در سایت فنی کارا برای اینکه از آگهی هایی که در سایت فنی کارا گذاشته می شود اطمینان داشته باشند که تعمیرکاران، کار خود را به درستی انجام می دهند از کاربرانی که درخواست داده بودند نظرسنجی می کنند تا به طور کامل متوجه شوند که تعمیرکار مورد نظر کار خود را با چه کیفیتی انجام داده است و آیا این تعمیرکار موردنظر توانسته است نظر مشتری را جلب نماید یا خیر.

لوازم و تجهیزات لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی نیازمند یک سری تجهیزات و ابزارهای لازم می باشد که برای آشنایی بیشتر شما با این حوزه در زیر توضیح داده می شود.

فنر لوله بازکنی: یکی از رایج ترین دستگاه ها برای لوله بازکنی می باشد که در دو دسته متفاوت قرار می گیرد این دسته ها با عنوان لوله بازکنی دستی و لوله بازکنی با دستگاه فنر می باشند. بهتر است بدانید که قطرهای مختلفی از فنر های لوله بازکنی موجود می باشد که همگی این سر فنرها از آلیاژهای مختلفی ساخته شده اند.

محلول و پودرهای لوله بازکنی مجاز: در برخی مواقع که احساس می شود گرفتکی لوله ها از چربی می باشد نه مواد سخت می توان از محلول های لوله بازکنی با رعایت نکات ایمنی استفاده کرد که این محلول ها در سوپرمارکت ها نیز موجود می باشند لازم به ذکر است که به هیچ عنوان بدون مشورت با لوله بازکن از اسیدهای با درصد بالا استفاده نشود چون ممکن است به لوله کشی ساختمان آسیب برسد و باعث ترکیدگی لوله ها شود که نتیجه این امر برای ساختمان می تواند نم و رطوبت را به همراه داشته باشد.

دستگاه تراکم هوا: این دستگاه ها را برای گرفتگی هایی که با محلول لوله بازکنی رفع نشده استفاده می کنند.

روش های ترکیبی: با استفاده همزمان از تجهیزات صنعتی و محلول های لوله بازکنی برای گرفتگی لوله ها استفاده می کنند.

فروشگاه های لوله و لوازم بهداشتی در نزدیکی منطقه احمدآباد

فروشگاه صابر

منطقه یک مشهد (احمدآباد)

آدرس: کلاهدوز 47 بین منفرد 7 و 9

فروشگاه خانه تاسیسات

آدرس: بلوار فلسطین، نبش فلسطین 10

فروشگاه حسین زاده 

آدرس: بلوار کلاهدوز، کلاهدوز 47، منفرد 11، قطعه پنجم

لوله و لوازم بهداشتی

آدرس و شماره تلفن اداره آب و  فاضلاب منطقه احمدآباد مشهد

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در منطقه احمد آباد دارید و یا سوال و مشکلی در انشعاب آب منزل یا محل کار شملا به وجود آمده باشد میتوانید به اداره آب و فاضلاب در احمد آباد مراجعه نمایید. نزدیکترین اداره آب و فاضلاب در منطقه احمداباد واقع در بلوار فلسطین می باشد که آدرس دقیق و شماره تلفن آن در زیر قید شده است.

آدرس اداره آب و فاضلاب احمد آباد مشهد: خیابان فلسطین – فلسطین 26
تلفن : 7644222 – دورنویس : 7659887
صندوق پستی: 1139/91735

اطلاعات لوله بازکنی احمد آباد مشهد به صورت پی دی اف

می توانید برای دسترسی راحت تر به محتویات این صفحه و یا شاید در زمان هایی که دسترسی به اینترنت ندارید از این فایل پی دی اف استفاده کنید.

فایل پی دی اف لوله بازکنی احمدآباد مشهد

فیلم های آموزشی مربوط به لوله بازکنی

اگر می خواهید بدانید برخی از خدمات لوله بازکنی در منزل به چه صورت انجام می شود در این قسمت فیلم های آموزشی برای آشنایی شما با این خدمات ارائه شده است.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

در این فیلم طریقه استفاده از تلمبه دستی را آموزش می دهد که چطور می توان با استفاده از این ابزار ساده گرفتگی لوله را برطرف کرد.

لوله بازکنی وان حمام با استفاده از فنر لوله بازکن
با استفاده از ابزار لوله بازکنی که فنر یکی از این ابزارالات می باشد می توان اقدام به رفع گرفتگی لوله کرد. در این فیلم نحوه استفاده از فنر لوله باز کن آموزش داده شده است.

دسته بندی شده در: مشهد, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر