ارسال آگهی

سیم کشی ساختمان و برق کشی در تهران و…هزینه سیم کشی

برای جستجوی دقیق تر، می توانید محدوده ی مورد نظرتان را کلیک کنید:

غرب تهرانشرق تهرانشمال تهرانمرکز تهرانجنوب تهران

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

سیم کشی برق ساختمان در تهران از جمله اقداماتی است که انجام آن حتما باید توسط افراد متخصص و ماهر صورت بگیرد چرا که هرگونه قصور و سهل انگاری در انجام برقکاری و سیم کشی ساختمان می تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه بیاورد که متاسفانه گاها شاهد آتش سوزری و خسارات جانی ناشی از برق کشی غیر استاندارد ساختمان بوده ایم، لذا برآن شدیم تا از بین افراد فعال در زمینه سیم کشی ساختمان در تهران به معرفی آن دسته از افرادی که در کار خود حرفه ای تر و متعهد تر عمل می کنند، بپردازیم.

لیست افراد سیم کش ساختمان و برقکار ساختمان

شمال – شرق – مرکز – ۹ صبح تا ۹ شب
( حامد محمدی )
حامد محمدی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
96%
:تخصص فنی
96%
:تمیز کار بودن
95%
:ارائه فاکتور
93%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

غرب – شمال غرب – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( مرتضی مودبی )
مرتضی مودبی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

کل کرج – غرب تهران – ۸ صبح تا ۸ شب
( عبدالصمد صادقی سطری )
عبدالصمد صادقی سطری

امتیازدهی مشتریان قبلی:

89%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
89%
:ارائه فاکتور
90%
:وقت شناسی
90%
:امتیاز کل

شمال و غرب تهران – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( فریبرز حسنی )
فریبرز حسنی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

غرب تهران – شهریار – اندیشه – ملارد – فردیس – ۸ صبح تا ۸ شب
( نعمت اله اهل حق )
نعمت اله اهل حق

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
99%
:تخصص فنی
98%
:تمیز کار بودن
97%
:ارائه فاکتور
96%
:وقت شناسی
97%
:امتیاز کل

مطالب ارائه شده در صفحه سیم کشی ساختمان و برق کشی در تهران

سیم کشی ساختمان

عوامل موثر بر قیمت سیم کشی ساختمان در تهران

هزینه برقکاری ساختمان با توجه به متراژی که سیم کشی برق ساختمان برای آن محل انجام می شود، وسایلی که مورد استفاده قرار می گیرد مثل کلید، پریز، لامپ ها اعم از لوستر و سایر وسایل روشنایی و متراژ سیمی که بکار رفته است، محاسبه می شود. از دیگر پارامترهای مهم و تاثیرگذار بر قیمت سیم کشی برق ساختمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • لوله گذاری
  • نصب کلید و پریز
  • کارگذاشتن جعبه تقسیم
  • اجرت سیم کش
  • هزینه رفت و آمد
  • و…

که در نهایت برای محاسبه هزینه نهایی سیم کشی برق ساختمان ابتدا حجم کلی کار انجام شده را حساب کرده و سپس با توجه به پارامترهای فوق هزینه نهایی مشخص می شود که همه هزینه ها باید مطابق با نرخ اتحادیه مربوطه باشد. هزینه سیم کشی برای آپارتمانهایی که دارای چند واحد می باشند و سیم کشی که قبلا برای آنها انجام شده است، به درستی نبوده است، سیم کش ساختمان برای هر واحد به صورت جداگانه و بر حسب متراژ واحد محاسبه می کنند. در مواردی که سیم کشی جزئی است مثلا اضافه کردن یک یا چند شعله و یا سیم کشی که برای یک ست کامل روشنایی و… هزینه و اجرت کار سیم کش به صورت متری محاسبه می شود.

سیم کش ساختمان و هزینه سیم کشی

انواع سیم کشی

سیم کشی ساختمان ممکن است جهت برقراری روشنایی در کل ساختمان باشد اعم از سیم کشی کابل برق و شعله های مورد نیاز برای هر واحد و یا ممکن است سیم کشی آیفون تصویری، سیم کشی کولر گازی، سیم پیچی، برقکاری قسمت های مختلف آپارتمان ها و… باشد که شما زمانیکه نیاز به خدمات سیم کشی ساختمان و یا هرگونه خدمات برقکاری ساختمان در تهران داشتید، می توانید از طریق همین سایت (فنی کارا) به اطلاعات نزدیک ترین افراد فنی که در نزدیکی منطقه شما حضور دارند، دسترسی داشته باشید و کار سیم کشی آپارتمان یا منزل خود را به دست افراد ماهر بسپارید.

مواردی که لازمست در سیم کشی ساختمان رعایت شود

از جمله اصول و استانداردهای سیم کشی برق ساختمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد که یک برقکار ساختمان در حین سیم کشی برق ساختمان با در نظر گرفتن این موارد، برق کشی ساختمان را با بهترین کیفیت و بر اساس استاندارد های موجود انجام می دهد. سیم کش ساختمان باید با توجه به موارد ذیل برق کشی ساختمان را انجام دهد:

دقت در نحوه سیم کشی برق

بعنوان مثال برای چراغ های جدید نباید از سیم های قدیمی استفاده کرد، زیرا سیم های قدیمی مقاومت کمتری دارند و ممکن است نصب چراغ های جدید با استفاده از این سیم ها سبب آتش سوزی شود.

قرار ندادن اتصال در خارج از جعبه تقسیم

هیچ گاه اتصال برق را در خارج از جعبه تقسیم قرار ندهید مگر به منظور تست و اتصال موقت و عیب یابی باشد، در غیر این صورت همه اتصالات باید در جعبه اتصال باشد.

نمونه ای از سیم کشی غیر استاندارد و غیر اصولی:

سیم کشی غیراستاندارد ساختمان

پرهیز از کشیدن سیم ها از یک حفره

تا حدی که امکان دارد، سیم ها را از حفره های 7.8 اینچی رد کنید، در غیر اینصورت کشیدن سیم ها در یک حفره ای که شلوغ است، می تواند به عایق سیم ها صدمه وارد کند و بر اثر یک جرقه ناشی از اتصال سیم ها، می تواند یک آتش سوزی بزرگ را به همراه بیاورد.

عدم استفاده از پریز برق قدیمی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری سیستم های هوشمند سازی ساختمان، توصیه می شود به جای استفاده از پریز های قدیمی از پریزهای هوشمند که با استفاده از نرم افزار روی موبایل نیز قابل کنترل و برنامه دهی هستند، استفاده کنید. این سیستم ها به گونه ای هستند که شما در خارج از محل نیز می توانید بر روی روشنایی داخل، کنترل از راه دور داشته باشید.

دقت لازم در لوله گذاری سیم کشی ساختمان

در روش های قدیمی برقکاری ساختمان از لوله های آب زیرزمینی فلزی به منظور الکترود زمینی استفاده می شد اما امروزه با استفاده از لوله های پلاستیکی عملیات لوله گذاری برق ساختمان انجام می شود که برقکار ساختمان می تواند از یک میلگرد یا بتن به عنوان الکترود زمینی استفاده کند که بهتر است این اقدامات در همان ابتدا و قبل از عملیات بتن ریزی انجام شود.

دسته بندی شده در: تهران, سیم کشی و برق کشی, خدمات فنی

یک پاسخ به “سیم کشی ساختمان و برق کشی در تهران و…هزینه سیم کشی”

  1. چقدر خوبه که خیلی از کارا دیگه اینترنتی شده.. حتی تو خدمات لوله بازکنی برچسب ها هم دورشون تموم شده و این خدمات رو هم الان میشه آنلاین دریافت کرد… خدمات اینترنتی تو این اوضاع کمک عالی ایه مثل خدمات خوب سایت شما

ارسال نظر