ارسال آگهی

روش ساخت کلید یدک قفل آویز با کارت اعتباری

ساخت کلید یدک قفل آویز روش های متعددی دارد. در این مطلب آموزش ساختن کلید یدک با حداقل ترین وسایل را ارائه می دهیم. آنچه در ادامه خواهید خواند:

  • لوازم مورد نیاز برای ساخت کلید یدک قفل آویز
  • مراحل ساخت کلید یدک قفل آویز

احتمالا تا به حال برای قفل های آویز نیازمند کلید یدک شده اید. ممکن است برای قفل کردن حفاظ درب منزل خود از قفل آویز استفاده کرده اید و نیاز دارید تا سایر اعضای خانواده نیز کلید آن را همراه خود داشته باشند. تا در زمانی که کسی در منزل نیست، هیچکدام از اعضای خانواده پس از رسیدن به منزل پشت درب نمانند و با داشتن یک کلید یدک، قفل را به راحتی باز کنند. می توانید برای ساختن کلید یدک قفل آویز به کلید سازی های حرفه ای مراجعه نموده و مشکل خود را حل کنید.
ساخت کلید یدک قفل آویز با کارت اعتباری

اما راه دیگری هم وجود دارد که باید در آن خلاقیت خود را به کار اندازید و با استفاده از خلاقیت و تعدد کمی وسیله، بدون هیچ هزینه ای کلید یدک قفل آویز را بسازید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چگونه می توان با استفاده از کارت اعتباری و یا بطری های پلاستیکی خالی شده، بطور رایگان، برای قفل آویز کلید یدک ایجاد نمود.

لوازم مورد نیاز برای ساخت کلید یدک قفل آویز

برای ساختن کلید یدک قفل آویز به وسایل ساده و بدون هزینه ای نیازمند هستید، که در ادامه لیست این وسایل را خواهید دید:

  • یک عدد نایلون محکم
  • یک فندک یا یک شمع
  • بطری پلاستیکی نوشابه و یا یک کارت اعتباری که دیگر مورد استفاده نیست

مراحل ساخت کلید یدک قفل آویز

ساخت کلید یدک برای قفل آویز در زمان کمی و به آسانی صورت می پذیرد. کافیست با دقت و حوصله این کار را انجام دهید. این کار را قبل از اینکه کلید های خود را گم کنید انجام دهید تا دیگر نگران هزینه های گم کردن کلید خود نباشید و کلید یدک همواره همراه شما باشد. مراحل ساخت کلید یدک به این صورت می باشد:

گام اول: یک طرف کلید اصلی را دودی کنید

شمع و یا فندک در این مرحله مورد استفاده قرار می گیرد. باید با استفاده از شمع یا فندک یک طرف کلید اصلی قفل آویز را دودی کنید. به این صورت که حرارت را به یک طرف کلید نزدیک کرده و قدری آن را نگه دارید تا کلید سیاه شود.
دودی کردن کلید قفل آویز با فندک

گام دوم: رد کلید را بر روی نایلون بیندازید

پس از سیاه شدن کلید باید به سرعت آن را داخل نایلون قرار دهید تا سیاهی روی کلید بر روی نایلون رد انداخته و طرح آن روی نایلون به خوبی و کاملا واضح ایجاد شود.

گام سوم: چسباندن نایلون روی بطری و یا کارت اعتباری

در این مرحله باید نایلون را روی کارت اعتباری و یا بطری خالی بچسبانید. باید دقت کنید که طرح کلید در وسط کارت یا بطری انداخته شود تا بتوانید بعدا آن را برش دهید. چسباندن نایلون باید کاملا محکم انجام شود تا در مرحله بعد که قرار است بطری یا کارت را برش دهید، نایلون از کارت یا بطری جدا نشود.

گام چهارم: برش دادن بطری یا کارت اعتباری برای ساخت کلید یدک قفل آویز

در این مرحله باید با استفاده از یک قیچی تیز و با دقت زیاد دور طرحی که روی نایلون انداخته شده است را برش دهید. تا در نهایت یک کلید جدید از کارت اعتباری یا بطری آب ساخته شود.

گام پنجم: تست کردن کلید یدک قفل آویز که تازه ساخته شده است

در این مرحله که مرحله آخر نیز محسوب می شود باید کلید جدید ساخته شده را تست نمایید. کلید یدک را داخل قفل نموده و مشاهده خواهید کرد که قفل به راحتی باز می شود.

دسته بندی شده در: کلیدسازی, مجله

ارسال نظر