ارسال آگهی

یدک کش کرج 🚘+ شماره امداد خودرو کرج

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

یدک کش کرج سرویسی است که شما را از ماندن در جاده باز می دارد. در این مطلب تمامی اطلاعات لازم درباره نحوه دریافت شماره امداد خودرو در کرج و لیست افراد متخصص در این زمینه در سایت فنی کارا را در اختیار شما قرار می دهیم.

شماره افراد یدک کش کرج

کل کرج – درون شهری – برون شهری – ۷ صبح تا ۱۲ شب
( عباس عباس زاده آتشگاه )
عباس عباس زاده آتشگاه

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
92%
:وقت شناسی
91%
:امتیاز کل

چرخگیردار – داخل شهر کرج – ۷ صبح تا ۱ بامداد
( محمد کهریزی )
محمد کهریزی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
89%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
91%
:امتیاز کل

فقط داخل شهر کرج – ۲۴ ساعته
( محمدرضا گودرزی فر )
محمدرضا گودرزی فر

امتیازدهی مشتریان قبلی:

97%
:نحوه برخورد
95%
:تخصص فنی
94%
:تمیز کار بودن
93%
:ارائه فاکتور
94%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

راهنمای صفحه یدک کش کرج و شماره امداد خودرو کرج

درخواست یدک کش کرج با فنی کارا

در هر یک از مناطق کرج که ساکن هستید می توانید از طریق سایت فنی کارا و همین صفحه به اطلاعات نزدیک ترین افراد فنی و متخصص در زمینه امداد خودرو کرج دسترسی داشته باشید. لیست افراد خودروبر کرج همراه با نمودارهای رضایت سنجی مشتریان از آنها در همین سایت و همین صفحه قرار داده شده است و شما فقط کافی است لیست افراد یدک کش در کرج را در بالای همین صفحه مشاهده کنید و با نزدیکترین آنها به خودتان تماس بگیرید.

یدک کش کرج و شماره امداد خودرو کرج

مشاهده لیست افراد یدک کش کرج و شماره امداد خودرو کرج در سایت فنی کارا

به طور کلی جستجوی خدمات جرثقیل حمل خودرو کرج و یدک کش کرج جهت پیدا کردن شماره تماس افراد فنی قابل اطمینان که در کمترین زمان خودشان را به شما برسانند کار ساده ای نیست.
شما فکر کنید در اتوبان کرج هستید و خودرو شما از حرکت باز می ایستد درحالی که کار مهمی دارید و فرصت کافی در دسترس نیست، اینجا پیدا کردن شماره امداد خودرو مطمئن که خود را سریع به شما برساند و ماشین شما را بکسل کند و یا حتی در برخی موارد تعمیر نماید، اهمیت پیدا می کند.

پیدا کردن امداد خودرو قابل اطمینان

شما قطعا برای پیدا کردن یک امداد خودرو قابل اطمینان و سریع به مشکل بر خواهید خورد مگر اینکه از قبل یک منبع قابل اطمینان که شامل چندین خودرو بر با تجربه و با انصاف است را شناسایی کرده باشید، تا در چنین شرایطی بتوانید دسترسی سریع تری به شماره افراد متخصص برای حمل خودرو خود داشته باشید. سایت فنی کارا همان منبع قابل اطمینان شماست که می توانید در سریعترین زمان درخواست سرویس حمل خودرو خود را در کمتر از یک دقیقه در این سایت ثبت کنید تا با تماس با یکی از افراد یدک کش کرج، آنها بتوانند خود را سریعا به شما برسانند.

یدک کش قابل اعتماد در کرج

یدک کش کرج در فنی کارا مطمئن و قابل اعتماد

  • در صورتی که نیاز به خدماتی از قبیل دسترسی به شماره خودروبر شبانه روزی در تهران داشتید می توانید پس از انتخاب شهر و سرویس مورد نظر جهت حمل ماشین خود از سایت فنی کارا با خیالی آسوده اقدام نمایید.
  • همچنین می توانید در هر شهر دیگری که هستید با مراجعه به سایت فنی کارا از خدمات سایت فنی کارا مثل امداد خودرو و …. استفاده کنید.

خدماتی که ماشین های خودرو بر کرج ارائه می دهند

حمل خودرو کرج در سایت فنی کارا با امکاناتی بروز و قیمت مناسب می توانند ماشین شما را با کفی خودروبر، در هر کجای کرج یا تهران با بالاترین ضریب اطمینان منتقل کنند. همچنین افراد  یدک کش در کرج قادر به سرویس دهی امداد خودرو گوهر دشت و امداد خودرو مهرشهر نیز می باشند.

خیلی جالب است بدانید که: اگر خودرو شما به دلیل عیب مکانیکی در کنار خیابان متوقف شده، گاهی اتفاق می افتد که راننده یدک کش کرج در تعمیر ماشین تبحر داشته باشد و می تواند قبل از اینکه اقدام به حمل خودرو شما کند ابتدا آن را بررسی و عیب یابی نماید و شاید بگونه ای باشد که در همان محل قابل تعمیر باشد و دیگر احتیاجی به حمل کردن خودرو با جرثقیل نباشد، لذا قبل از اینکه خودرو را یدک کنید ابتدا از مکانیک بخواهید آن را بررسی نماید و اگر قابل تعمیر در محل می باشد آن را، تعمیر نماید تا با ماشین خود شروع به ادامه مسیر نمایید.

امداد خودرو کرج و تعمیر ماشین در محل

برخی از رانندگان حمل خودرو کرج می توانند ماشین شما را در محل، تعمیر هم نمایند

لیست خدمات قابل ارائه یدک کش کرج

خدمات یدک کش و امداد خودرو کرج دارای قمستهای متنوعی می باشد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم:

  • یدک کش کرج فوری و شبانه روزی
  • امداد خودرو در کرج
  • انواع مختلف خودروبر ها از جمله کامیونت حمل خودرو، نیسان و …
  • یدک کش در کرج
  • ماشین بر خودرو کفی
  • امدادخودرو شبانه روزی کرج
  • یدک کش ماشین تصادفی (یدک کش خودرو تصادفی)
  • حمل خودرو به شهرستان (حمل خودرو از کرج به شهر دیگر و از شهر دیگر به کرج)
  • نیسان یدک کش – حمل سریع خودرو
  • امداد خودرو مهر شهر کرج
  • امداد خودرو گوهر دشت کرج
  • جابجایی ماشین
  • حمل ماشین در کرج
  • خودرو بر کرج سریع و منصف
  • خودروبر چرخگیر
  • نیسان یدک کش
  • بکسل ماشین

خدمات امداد خودرو کرج

امداد خودرو کرج خدمات متعددی را برای رفاه حال شهروندان ارائه می دهد.

شما هموطنان عزیز می توانید در هر کجای ایران که هستید مثل اصفهان، شیراز مشهد و … از خدمات یدک کش فنی کارا استفاده نمایید و برای این کار مثلا اگر در اصفهان هستید فقط کافی است به صفحه امداد خودرو اصفهان در سایت فنی کارا مراجعه کنید و با یک کلیک ساده لیست بهترین افراد برای حمل خودرو اصفهان را مشاهده نمایید.

قیمت یدک کش و امداد خودرو کرج

حمل خودرو با کفی و حمل ماشین توسط جرثقیل های بدون کفی هزینه های مختلفی خواهد داشت و همچنین برای حمل خودرو توسط جرثقیل های چرخ گیر دار با مدل بدون چرخ گیر متفاوت است که بسته به نوع ماشین شما، و هم چنین وضعیت خودرو شما می توانید از یکی از سرویسهای یدک کش کرج استفاده کنید. در زیر به صورت تیتر وار می تواند عواملی که بر قیمت یدکش کش تاثیر می گذارد را مشاهده کنید.

  • مسافتی که حمل خودرو انجام می شود.
  • نوع ماشین خودرو بر که درخواست داده می شود.
  • هزینه سوخت در صورتی که مسافت زیادی باشد.
  • بیمه نامه در صورت تقاضای مشتری و یا  حمل خودرو بین شهری.
  • نوع ماشین که حمل می شود که برای ماشین های سنگین هزینه بیشتری محاسبه می شود.
  • و…

اتحادیه یدک کش خودرو در کرج

برای اینکه از قیمت های مصوب اتحادیه یدک کش کرج مطلع شوید و یا شکایتی از امداد خودرو در این شهر داشتید می توانید به اتحادیه حمل خودرو در این شهر مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف نمایید. اتحادیه حمل خودرو با نام اتحادیه کمپرسی داران و کامیون داران فعالیت خود را انجام می دهد.

اتحادیه حمل خودرو در کرج

تمامی شکایات از یدک کش ها در اتحادیه این صنف پیگیری می شود.

  • نام اتحادیه: کمپرسی داران و کامیون داران
  • آدرس: ميدان آزادگان ، ابتداي خیابان برغان ، خیابان يادگار امام ، نبش كوچه مكه مكرمه
  • تلفن :۳۲۵۲۵۹۴۵

سوالات مربوط به یدک کش کرج

بهترین یدک کش کرج را از کجا پیدا کنیم؟

در هر یک از مناطق کرج که ساکن هستید می توانید از طریق سایت فنی کارا و همین صفحه به اطلاعات نزدیک ترین افراد فنی و متخصص در زمینه امداد خودرو کرج دسترسی داشته باشید.

یدک کش کرج در سایت فنی کارا چه مزیت هایی دارد؟

شما می توانید شماره افراد خودروبر در سایت فنی کارا را در کمتر از یک دقیقه مشاهده کنید و بدون واسطه و مستقیم با آنها تماس بگیرید و همچنین در برخی موارد هم رانندگان حمل خودرو می توانند ماشین شما را تعمیر کرده تا دیگر نیازی به حمل خودرو نداشته باشید.

قیمت امداد خودرو در کرج چقدر است؟

قیمت حمل خودرو بسته به این است که از چه خودرویی برای بکسل کردن یا حمل کردن خودرو استفاده کنید و اینکه مسافت طی شده چقدر است ولی می توانیم خیال شما از این لحاظ آسوده کنیم که فنی کارهای ما با نازلترین دستمزد بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان می گذارند.

دسته بندی شده در: کرج, یدک کش و حمل خودرو, خدمات فنی

ارسال نظر