ارسال آگهی

تعمیر کولر آبی مشهد فوری + شماره سرویس کار کولر سیار

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

کولر ممکن است بر اثر عوامل خارجی و داخلی همچون نوسانات برق  ویا سوختن دینام دچار مشکلاتی شود که قبل از راه اندازی آن حتما نیاز می باشد تا استفاده از خدمات تعمیر کولر آبی مشهد را در اولویت قرار دهید. در ادامه این صفحه از فنی کارا می توانید برای تعمیرات کولر آبی مشهد با بهترین تعمیرکاران ارتباط بگیرید و در خواست خود را با آنها ثبت کنید. سرویس کار کولر مشهد فنی کارا پس از ثبت درخواست شما عزیزان فوری خود را به محل می رساند. برای دسترسی به شماره تلفن تعمیرکار کولر در مشهد ادامه مطلب را از دست ندهید!

لیست افراد تعمیرکار کولر آبی در مشهد

کل مشهد – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( محمد صادقیان نیک)
محمد صادقیان نیک

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
91%
:امتیاز کل

کل مشهد – ۹ صبح تا ۱۲ شب
( علیرضا صالحی )
علیرضا صالحی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

89%
:نحوه برخورد
89%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
91%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
90%
:امتیاز کل

بلوار توس – قاسم آباد – سجاد – ملک آباد تا احمدآباد – ۸ صبح تا ۵ عصر
( مهدی گلی )
مهدی گلی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

کل مشهد – ۹ صبح تا ۹ شب
( حسین تیموری مقدم )
حسین تیموری مقدم

امتیازدهی مشتریان قبلی:

98%
:نحوه برخورد
97%
:تخصص فنی
98%
:تمیز کار بودن
95%
:ارائه فاکتور
96%
:وقت شناسی
97%
:امتیاز کل

داخل شهر مشهد – ۷ صبح تا ۱۰ شب
( شکراله بهادریان بیرک سفلی )
شکراله بهادریان بیرک سفلی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

کل مشهد – ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
( رضا الهامی )
رضا الهامی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

98%
:نحوه برخورد
97%
:تخصص فنی
98%
:تمیز کار بودن
95%
:ارائه فاکتور
96%
:وقت شناسی
97%
:امتیاز کل

مشهد – ۸ صبح تا ۱۲ شب
( محسن آخرتی فخر داود )
محسن آخرتی فخر داود

امتیازدهی مشتریان قبلی:

95%
:نحوه برخورد
95%
:تخصص فنی
96%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
95%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

قاسم آباد – وکیل آباد – پیروزی – سجاد – خیام – ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
( پارسا رضادوست )
پارسا رضادوست

امتیازدهی مشتریان قبلی:

92%
:نحوه برخورد
100%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

چکیده مطالب صفحه تعمیر کولر آبی مشهد

 هزینه تعمیر کولر آبی در مشهد

هزینه تعمیر کولر آبی مشهد

بررسی عوامل موثر بر قیمت تعمیر کولر آبی در مشهد

به طور کلی اگر بخواهیم هزینه تعمیر کولر آبی مشهد را تخمین بزنیم، بهتر است از میزان خرابی و آسیب قطعات در برندهای مختلف، تعمیر موتور و تعویض سیم پیچ آن، مدت زمان انجام کار، مسافتی که فنی کار برای حضور در محل طی نموده، تعداد قطعات تعویض شده و… غافل نشویم. در اکثر مواقع با یک بازدید ساده می توان تا حدود ۷۰ درصد از مبلغ را، قبل از هر گونه اقدامی برآورد کرد. توصیه ما به شما این است، که هرگز برای تعمیر کولر آبی مشهد خود ریسک نکنید و عیب یابی آن را به یک سرویس کار کولر مشهد که با تخصص و باتجربه است بسپارید تا متحمل به پرداخت هزینه های دو یا چند باره نشوید.

ساکنین شهر کرج توجه داشته باشند که برای تخمین هزینه تعمیر کولر آبی در کرج ابتدا باید بدانید خدمات سرویس دهی سایت فنی کارا در این شهر شامل چه مواردیست، سپس با توجه به هر کدام از آنها و از طریق تماس با تعمیرکار کولر آبی قبل از بازدید از محل می توانید به طور تقریبی از هزینه جویا شوید.

آدرس اتحادیه تعمیر کولر آبی مشهد

اتحادیه تعمیرات کولر مشهد

اطلاع از نرخ مصوب خدمات تعمیر کولر آبی مشهد از طریق اتحادیه

اعضای تیم پشتیبانی و واحد شکایات سایت، به محض اعلام نارضایتی از عملکرد سرویس کار کولر آبی در مشهد مشکل شما را پیگیری می نمایند. لذا برای اطلاع از قیمت های مصوب تعمیر کولر مشهد و یا شکایت از افراد فنی که کار خود را به درستی انجام نداده اند، در صورت نیاز می توانید به اتحادیه صنف تعمیرات کولر آبی مشهد مراجعه نمایید. در مشهد این صنف فعالیت خود را زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران مصنوعات نفت، گاز، الکتریک و چرخ خیاطی انجام میدهد.

  • عنوان اتحادیه: “تعمیرکاران مصنوعات نفت ، گاز، الکتریک و چرخ خیاطی”
  • آدرس: بلوار ابوطالب – ابوطالب ۳۲ –  نبش گلبرگ جنوبی ۵
  • تلفن: ۷۲۷۱۱۹۷۷۲۸۸۹۴۶

توجه:  پس از اتمام کار از سرویس کار کولر آبی در مشهد بخواهید که بابت تمامی خدمات ارائه شده در محل به شما فاکتور آن را تحویل دهد و تا مشخص شدن نتیجه نهایی، رسید را نزد خود نگه دارید تا به محض بروز مشکل بتوانید به کمک ریز فاکتور، ادعای خود را اثبات و مشکلتان را برطرف نمایید.

خدمات فوری تعمیر کولر آبی مشهد

تعمیر کار کولر آبی در مشهد

ارائه خدمات تعمیر کولر آبی آبسال در مشهد توسط متخصصین سایت فنی کارا

اقدامات افراد فنی ارائه دهنده خدمات کولر آبی شامل تعمیر، سرویس و نصب در محل تهران، اصفهان و…، کاملاً با هم متفاوت بوده و ممکن است برخی از آنها قادر به ارائه بخش هایی از این خدمات نباشند. از این رو بهتر است قبل از حضور فنی کار تعمیر کولر آبی اصفهان فنی کارا حتماً از تمامی زمینه های تخصص وی اطمینان حاصل نمایید تا علاوه بر جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی، بتوانید به سرعت مشکل خود را با دیگر افراد سرویس کار کولر آبی در مشهد پیگیری و رفع کنید.

لیست خدمات قابل ارائه توسط تعمیرکار کولر آبی مشهد:

  • تعمیر کولر آبی در مشهد با قیمت مناسب
  • ارائه خدمات تعمیر کولر آبی در سراسر مشهد
  • تعمیر کولر آبی مشهد فوری و شبانه روزی
  • تست بدنه کولر آبی و رفع برق دار بودن آن
  • اعزام تعمیرکار سیار کولر آبی به محل
  • عیب یابی و تعمیر موتور کولر آبی مشهد
  • قیرگونی کف کولر و رفع هر گونه نم و نشتی
  • اعزام فوری لوله کش کولر آبی مشهد به محل
  • عایق بندی تضمینی بدنه کولر آبی و نصب سایبان
  • بررسی دلایل باد گرم کولر آبی و بالا بردن بازدهی
  • تعویض تسمه، یاتاقان و تعمیر پمپ آب کولر در مشهد
  • رفع بوی بد پوشالهای کولر آبی در سریع ترین زمان
  • تعمیر کولر آبی سلولزی، پوشالی و رومیزی در مشهد
  • رفع عیوب سیم کشی کولر آبی توسط تعمیرکار کولر مشهد
  • رفع زنگ زدگی و تعویض بدنه پوسیده کولر آبی در محل
خدمات تعمیرات کولر آبی مشهد

رفع پوسیدگی و زنگ زدگی کف کولر با عایق بندی آن از خدمات تعمیر کولر آبی مشهد

تعمیر کولر آبی مشهد در انواع برندها با فنی کارا

تعمیر کولر آبی مشهد با انواع برندها

تعمیرات کولر آبی مشهد در برندهای مختلف با فنی کارا

برای تعمیر کولر آبی مشهد با برندهای مختلف در محدوده وکیل آباد، هفت تیر، قاسم آباد، صارمی، پیروزی، هاشمیه، الهیه، طلاب، دانشجو، سرافرازان، فلسطین، دستغیب و… می توانید اطلاعات و مشخصات افراد فنی در زمینه خدمات تعمیر کولر مشهد را از طریق همین سایت مشاهده نمایید. بهتر است قبل از مراجعه فنی کار، نوع برند دستگاه خود را تلفنی به وی اعلام نمایید تا در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات در محل، بتواند مختص همان برند قطعه مورد نظر را برای شما عوض نماید تا از این بابت در آینده مشکلی نداشته باشید.

افراد تعمیرکار کولر آبی مشهد سفارش عیب یابی انواع کولر با برندهای آبسال، پرتابل خزر، برفاب، برلیانس، فلر (Feller)، سیلوان، انرژی، سپهر الکتریک (Sepehr Electric)، جبال، میشا (Misha)، الکترواستیل (ELECTROSTEEL)، جهان افروز (Jahan Afrooz)، ارج و… را می پذیرند، کافیست پس از کلیک بر روی عکس هر فنی کار زمینه های تخصص، ساعت کار و امتیاز وی را در صفحه مربوطه مشاهده نمایید و پس از انتخاب نزدیکترین فنی کار تعمیر کولر به عملکرد آنها از طریق سیستم رضایت سنجی امتیاز دهید.

تعویض یا تعمیر کولر آبی کدام به صرفه تر است؟

با مشاهده هر گونه ایراد فنی در کولر آبی، ابتدا از هزینه هایی که باید جهت تعمیر هر یک از قطعات معیوب پرداخت نمایید از طریق مشورت با یک تعمیرکار کولر آبی مطلع شوید و چنانچه برآورد هزینه در این حالت کمتر از نرخ تعویض قطعات بود، نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید. در صورتی که اختلاف تعمیر و تعویض قطعه موردنظر جزئی بود، برای اینکه در آینده هزینه بیشتری جهت عیب یابی و سرویس مجدد آن پرداخت نکنید می توانید قطعات نو را با فرسوده جایگزین نمایید.

سیم کشی و تعمیرات کولر آبی در منزل در فنی کارا

سیم کشی کولر آبی طبق رنگ بندی

دو رشته سیم در پشت کلید کولر وجود دارد، که یکی از آنها فاز و دیگری نول می باشد.

استفاده از کولرهای آبی به دلیل ارزان قیمت بودن و سرمای مطلوبی که دارد، رایج تر از سایر سیستم های سرمایشی می باشد. قبل از راه اندازی دستگاه، حتماً توسط یک تعمیرکار کولر آبی مشهد تمامی اجزاء عیب یابی شود و قبل از روشن شدن و اتصال به برق از سلامت و ایمنی کولرتان اطمینان حاصل نمایید.

بهتر است بدانید که سیم کشی کولر آبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چنانچه این اقدام را به درستی و طبق استانداردهای خاص خود انجام ندهید، در مواردی حتی ممکن است سبب سوختن موتور کولر گردد. لذا حتماً سیم کشی کولر آبی خود را به یک تعمیرکار متخصص و با تجربه بسپارید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید، می توانید اطلاعات بهترین افراد تعمیرکار کولر و خدمات آنها را از طریق همین صفحه مشاهده کنید.

“از مهم ترین مزایای دریافت خدمات تعمیر کولر آبی مشهد از وب سایت فنی کارا، می توان به نحوه امتیازدهی به عملکرد افراد فنی از طریق سیستم رضایت سنجی اشاره نمود. اگر این امتیاز از حد نصاب سایت کمتر باشد از درج آگهی وی در سایت خودداری می گردد؛ از این رو شما با اطمینان خاطر می توانید درخواست خود را در آدرس www.fanikara.com ثبت نمایید و از تجربیات افراد تعمیرکار کولر آبی در مشهد بهره مند شوید.”

راهکارهای کاربردی افزایش بازده کولر آبی

برای جلوگیری از بروز بسیاری از مشکلات در سیستم های سرمایشی و گرمایشی لازم است تا به صورت مرتب عملکرد آنها چک شود که علاوه بر صرفه جویی در هزینه، عمر مفید آنها افزایش می یابد. مسلماً با عمل به راهکارهای زیر و سرویس و تعمیر کولر آبی  در مشهد شما ملزم به پرداخت هزینه کمتر، نسبت به تعویض آن خواهید بود. بهتر است مطالب این بخش را به دقت مطالعه نمایید.

👈 استفاده از سایبان برای کولر آبی

⬅ کولرهای آبی معمولاً روی پشت بام و یا در پشت پنجره ها نصب می گردند و اغلب در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، که این قضیه سبب می شود مقدار آب موجود در محفظه ی این کولرها با سرعت بیشتری تبخیر و با داغ شدن بدنه آن، باد گرمی را به محیط داخل بفرستند. لذا برای جلوگیری از مصرف بیش از حد آب و خنک نگه داشتن بدنه به منظور بالا بردن میزان سرمایش کولر، سایبانی در نظر می گیرند که باعث محافظت از بدنه آن خواهد شد.

👈 عایق بندی بدنه کولر آبی

⬅ بدنه کولر آبی به دلیل تماس مداوم با آب به مرور زمان دچار پوسیدگی می شود. سوراخ شدن بدنه کولر باعث هدر رفتن آب می گردد، لذا برای جلوگیری از این مسئله و ترمیم بدنه با استفاده از ایزوگام و قیرگونی آن را عایق بندی می کنند. البته در مواردی که پوسیدگی بدنه زیاد باشد توصیه می شود که کلاً آن را تعویض و از خدمات تعمیر کولر آبی مشهد در فنی کارا بهره گیرید.

👈 روغن کاری موتور و یاتاقان کولر آبی

⬅ روغن کاری دیگر راه افزایش بازدهی و دوام کولر آبی می باشد، که نه تنها برای قطعات مکانیکی که حتی الکتریکی گاهی ضرورت دارد و معمولاً قبل از راه اندازی دستگاه و بعد از آن به صورت دوره ای بهتر است این اقدام صورت پذیرد. موتور یا دینام کولر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، به طوریکه اگر دستگاه خشک کار کند بعد از مدتی با سوختن موتور مواجه خواهید بود. از این رو روغن کاری قطعاتی همچون موتور، یاتاقان و پمپ کولر آبی را چنانچه در مناطق خشک و در معرض گرد و غبار هستید، جدی گرفته و به تأخیر نیندازید.

دانلود فایل pdf  مطالب تعمیر کولر آبی در مشهد 

سوالات متداول کاربران در خصوص تعمیرات کولر آبی مشهد

هزینه سرویس کولر آبی در مشهد چقدر است؟

میزان خرابی و آسیب قطعات در برندهای مختلف، تعمیر موتور و تعویض سیم پیچ آن، مدت زمان انجام کار، مسافتی که فنی کار برای حضور در محل طی نموده، تعداد قطعات تعویض شده و… از جمله عواملی می باشد که در تعیین هزینه سرویس کولر آبی در مشهد تاثیر گذار است و نمی توان هزینه ثابتی را اعلام کرد.

آیا تعمیر کار کولر آبی در مشهد خدمات نصب سایبان را هم انجام می دهد؟

بله. نصب سایبان و عایق بندی بدنه کولر از جمله خدماتی می باشد که تعمیر کار کولر آبی در مشهد ارائه می دهد و شما می توانید از طریق تماس با آن افراد درخواست خود را ثبت نمایید.

چگونه می توان به خدمات تعمیرات کولر مشهد در فنی کارا اعتماد کرد؟

اعضای تیم پشتیبانی و واحد شکایات سایت، به محض اعلام نارضایتی از عملکرد تعمیرکار کولر آبی مشهد مشکل شما را پیگیری می نمایند. علاوه بر آن متخصصین فاکتور کارهای انجام شده را ارائه می دهند که شما می توانید در صورت مشکل از طریق آن پیگیری های لازم را انجام دهید.

دسته بندی شده در: مشهد, تعمیر کولر, تعمیر کولر آبی, خدمات فنی

ارسال نظر