ارسال آگهی

لیست تعمیرکار فلاش تانک | آموزش تعمیر فلاش تانک سیفون توالت

برای جستجوی دقیق تر، می توانید محدوده ی مورد نظرتان را کلیک کنید:

غرب تهرانشرق تهرانشمال تهرانمرکز تهرانجنوب تهران

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تعمیر فلاش تانک یکی از راه های صرفه جویی در مصرف آب هست. سیفون توالت یا همان فلاش تانک، در صورتی که عملکرد درستی نداشته باشد، نه تنها کار اصلی خودش را انجام نمی دهد که حتی باعث بروز دردسرهای بیشتر و اسراف در مصرف آب هم می شود. با گذشت زمان، با توجه به فرسایش قطعات، کمتر خانه ای وجود دارد که نیاز به خدمات تعمیرات فلاش تانک نداشته باشد. در این صفحه، علاوه بر اینکه می توانید لیست افراد فنی کار در زمینه تعمیر و نصب و فلاش تانک (سیفون توالت) را مشاهده کنید، با یکسری مطالب در زمینه آموزش عیب یابی و تعمیر فلاش تانک نیز آشنا می شوید.

لیست افراد متخصص در زمینه نصب و تعمیر فلاش تانک

شمال – غرب – ۸ صبح تا ۸ شب
( امیر رحیمی )
امیر رحیمی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

مرکز تهران – ۸ صبح تا ۱۲ شب
( علی خادمی )
علی خادمی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

95%
:نحوه برخورد
96%
:تخصص فنی
95%
:تمیز کار بودن
96%
:ارائه فاکتور
97%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

راهنمای صفحه خدمات فلاش تانک و تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت

رایج ترین موارد نیاز به خدمات تعمیر فلاش تانک

  • تعمیرات رفع نشتی و چکه کردن فلاش تانک
  • تعمیر فلاش تانک توکار و فلاش تانک روکار
  • تعمیر فلاش تانک برندهای: قهرمان، محک، ایمن آب، ساحل، تاپ، اولترا اسلیم
  • لوله کشی فلاش تانک
  • تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی
  • و …

در صورتی که دچار مشکل نشت و چکه کردن از خود بدنه ی فلاش تانک شده باشید، می توانید افراد فنی کار در زمینه تعمیرات فلاش تانک را برای رفع مشکل تان انتخاب کنید، اما در صورتی که بروز نشت لوله ها از دیواره ها و یا کف لوله ها هست، نیاز به افراد فعال در زمینه نشت یابی لوله خواهید داشت تا بتوانند با استفاده از دستگاه های رفع نم دیجیتال نسبت به خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه برای شما اقدام کنند.

اساس کار سیفون توالت یا فلاش تانکتعمیر فلاش تانک

قبل از اینکه به نکات تعمیر فلاش تانک بپردازیم باید بدانیم که اصلا فلاش تانک چطور کار می کند؟ بطور کلی میشود گفت کار فلاش تانک یا سیفون توالت این گونه است که آب را توی مخزن خودش نگه میدارد و بطور ناگهانی تمام آب رو آزاد می کند تا با ایجاد شدت بوجود اومده، توالت شسته بشود.

برای توضیح بیشتر می توانیم بگوییم که درپوشی وجود دارد تا با وزن آب جلوی سرازیر شدن آب رو بگیرد. وقتی که ضامن کشیده شود، درپوش برداشته شده و آّب آزاد می شود. تا وقتی که آب داخل مخزن خالی نشده است، شناور متصل به مخرن، درپوش رو بالا نگه میدارد تا آب کاملا خارج شود و بعد از آن درپوش دوباره روی لوله مجرای آب رو می پوشاند. حالا آب وارد مخزن می شود تا اینکه سیستم فلاش تانک ورود آب را قطع کند تا آب هدر نرود.

حالا در نظر داشته باشید که در طول شبانه روز رویه ای که گفته شد، بارها و بارها تکرار می شود و اگر در هر کدام از مرحله های بالا، مشکل پیش بیاید شما نیاز به تعمیر فلاش تانک پیدا خواهید کرد. برای خدمات رفع گرفتگی لوله می توانید از همین سایت به لیست افراد لوله بازکن دسترسی داشته باشید.

عیب یابی سیفون یا فلاش تانک

قبل از تعمیر فلاش تانک باید دید چرا فلاش تانک خراب شده است؟ البته دلایل متعددی برای خرابی سیفون وجود دارد که در این بخش رایج ترین موارد را ذکر می کنیم:

  1. آب بندی نشدن
  2. کمتر شدن تخلیه آب
  3. چکه کردن آب
  4. عدم تخلیه آب
  5. ریختن آب از مخزن فلاش تانکتعمیر فلاش تانک

آب بندی نشدن

سر ریز شدن آب به داخل توالت میتواند نشانه ی عدم آب بندی سیفون باشد که در اینصورت نیاز به تعمیر فلاش تانک وجود خواهد داشت. چرا که آب به صورت پیوسته از فلاش تانک هدر می رود و هرگز فشار لازم را هم برای حرکت دادن و رفع بار ثقل مواد زائد را نیز ایجاد نمی کند.

کمتر شدن تخلیه آب

اگه فلوتر -شناور floater – (وسیله ای برای کنترل سطح مایع که ظاهری حبابی شکل دارد) یا پرکن مخزن فلاش تانک خراب باشد، مخزن به درستی پر نمی شود و در نتیجه تخلیه آب کمتر می شود.

توجه کنید اگر شیر تخلیه تنظیم نباشد و در حالت کم قرار گرفته باشد، تخلیه آب کمتر می شود.

چکه کردن آب از فلاش تانک

اگه اتصال های سیفون درست و مهندسی شده نباشند، اورینگ ها در جای مخصوص خودشان نباشند و مهره ها شل باشند، ممکن است سیفون چکه کند.

عدم تخلیه آب

اگر اهرم سیفون و وسایل وابسته به آن مشکلی داشته باشند، تخلیه آب به درستی انجام نمی شود. همچنین ممکن است اهرم داخل چنگکی جا نیفتاده باشد یا اهرم به درستی نصب نشده باشد یا چنگکی به جایی مثل درب فلاش تانک گیر کرده باشد.

ریختن آب از مخزن فلاش تانک

اگه شناور تنظیم نباشد و یا به درب فلاش تانک گیر کند، آب از مخزن فلاش تانک سرازیر می شود.

ترفندی برای تعمیر فلاش تانک

می توانید از پر شدن و خالی شدن خودکار فلاش تانک جلوگیری کنید. یعنی بعد از هربار استفاده، شیر فلاش تانک رو ببندید و برای بار دیگر که وارد توالت میشوید، شیر آب را باز کنید تا مخزن برای استفاده پر شود. البته انجام این کار اغلب مورد پسند و اقبال مردم نیست که این مسئله دلایل مختلفی از جمله فراموشی، مسئله ی رعایت نکات بهداشتی و … دارد.

اگه برای شما سوال پیش آمده که چرا اینکار را باید کرد، لازم است بدانید وقتی که سیفون خالی می شود همیشه کمی آب در آن باقی می ماند؛ در حدی که فقط ته مخزن خیس باشد. با خشک شدن آب، مقداری جرم روی لوله ها رسوب میکند که همین رسوبات جلوی چکه کردن رو میگیرند، با این کار جلوی هدر رفتن آب را هم گرفته اید.

اگه باز هم نکات و روش های بالا به شما کمکی نکرد، می توانید از افراد فنی کار جهت سرویس و تعمیر فلاش تانک تان کمک بگیرید. بطور کلی توصیه می شود برای تعمیر لوازم خانگی اگر تخصصی ندارید، شخصا اقدام به تعمیر نکنید و تعمیرات را به افراد فنی و باتجربه و ماهر بسپارید تا بعدا متحمل هزینه های بعدی نشوید.

دسته بندی شده در: تهران, نصب و تعمیر فلاش تانک, خدمات فنی

ارسال نظر