ارسال آگهی

تعمیر تردمیل کرج | ۱۲ تا از مشکلات رایج در تردمیل

تماس بگیرید

تماس بگیرید

شما زمانی به تعمیر تردمیل کرج نیازمند می شوید که متوجه می شوید تردمیل منزل شما بی دلیل خاموش می شود و یا اینکه بوی سوختگی از آن خارج می شود و یا حتی به درستی نمی توانید روی آن بدوید و دهها ایراد دیگر در

این مواقع قطعا باید خدمات تعمیر تردمیل در کرج را دریافت کنید. برای اینکه بدانید چطور می توان شماره تلفن یک تعمیرکار تردمیل کرج  در فنی کارا را به راحتی به دست آورد بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لیست افراد تعمیرکار تردمیل

الپتیکال و دوچرخه ثابت انجام نمیشود – تهران – کرج – ۹ صبح تا ۹ شب
( بهرام کاشی بهمنی )
بهرام کاشی بهمنی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

98%
:نحوه برخورد
100%
:تخصص فنی
96%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
98%
:وقت شناسی
98%
:امتیاز کل

کل تهران – کرج – ۲۴ ساعته
( حمیدرضا احمدی برزگر )
حمیدرضا احمدی برزگر

امتیازدهی مشتریان قبلی:

92%
:نحوه برخورد
100%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

راهنمای تعمیرات تردمیل در کرج 

تعمیر تردمیل کرج

تعمیر تردمیل در کرج شامل موارد مختلفی می باشد که باید افراد تعمیر کار تردمیل در کرج قادر به انجام آن باشد. از آنجائیکه تردمیل دستگاه ورزشی گران قیمتی می باشد و همانند دیگر دستگاههای برقی از قطعات حساسی تشکیل شده است در صورت به وجود آمدن هر مشکلی در هر یک از این قطعات خسارات زیادی به فرد وارد می شود بنابراین لازم است بدانید که سرویس کردن دوره ای تردمیل بسیار حائز اهمیت است. و برای سرویس کردن آن هم نیاز به یک سرویس کار تردمیل در کرج که ماهر و با تجربه در این زمینه باشد و بتواند به خوبی عیب یابی و در صورت لزوم آن را تعمیر و تعویض نماید.

توجه داشته باشید که برخی از این تعمیرکاران علاوه بر کرج آماده ارائه خدمات تعمیر تردمیل در تهران هم می باشند کافیست با در نظر گرفتن هزینه های عیب یابی و ایاب ذهاب نزدیکترین فرد را به محل مورنظر انتخاب کرده تا در منزل شما حضور یابند.

برای اینکه بدانید در صورت نیاز به خدمات تعمیر تردمیل کرج یک تعمیرکار تردمیل کرج چه توانایی هایی دارد و در چه زمینه ای تخصص دارد پیشنهاد می شود لیست زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • خدمات تعمیر تردمیل کرج
  • نصب و راه اندازی تردمیل 
  • سرویس و تعمیر انواع تردمیل باشگاهی، خانگی و…
  • تعمیر برد تردمیل کرج و رفع عیب آن 
  • تعویض صفحه کلید مانیتور تردمیل 
  • تعمیر موتور تردمیل در کرج
  • روغن کاری تردمیل کرج با روغن مخصوص
  • تعمیرکار موتور تردمیل در کرج
  • تنطیم تسمه تردمیل کرج
  • سرویس موتور AC و DC تردمیل باشگاهی و خانگی 
تعمیر تردمیل در کرج

خدمات تعمیر تردمیل کرج در زمینه تعمیر برد، موتور و… ارائه می شود.

عیب های رایج در تعمیرتردمیل

ممکن است در هنگام استفاده از تردمیل با مشکلاتی مواجه شوید که رایج ترین مشکلات در هنگام تعمیر تردمیل کرج عبارتند از:

  • تردمیل روشن نمی شود.
  • تسمه تردمیل جمع شده است.
  • صداهایی عجیب و غریب از تردمیل شنیده می شود.
  • بوی سوختگی از تردمیل به مشام می رسد.
  • بر روی صفحه نمایش تردمیل کدهای خطایی مشاهده می شود.
  • کلیدهای صفحه مانیتور تردمیل کار نمی کند.
  • تردمیل در حین کار کردن خاموش می شود.
  • هنگام دویدن بر روی تردمیل لرزش احساس می شود.
  • دکمه استارت تردمیل کار نمی کند.
  • صفحه مانیتور تردمیل آبی رنگ می شود.
  • بدنه دستگاه تردمیل برق دارد.
  • نردمیل بدون تنظیم شدن سرعت بالا و پایین دارد.

تمامی این عیب های رایج تردمیل که در این مطلب به آنها اشاره شد فقط جهت آشنایی شما با انواع عیب های رایج و احتمالی در تردمیل می باشد بنابراین به شما توصیه می کنیم در صورت نداشتن مهارت از دست زدن به دستگاه و اقدام به تعمیر تردمیل کرج خودداری کنید زیرا با این کار نه تنها به رفع عیب تردمیل کمکی نمی کنید بلکه ممکن است خسارات بیشتری به آن وارد کرده و هزینه هایی بیشتری را برای خود به وجود آورید.

برای مواجه با چنین مشکلاتی در رابطه با تردمیل بهتر است در کمال آرامش فقط از یک تعمیر کار تردمیل در کرج درخواست کمک کنید و اطمینان داشته باشید که تعمیرکار تردمیل خودش را در زمان کوتاهی به شما رسانده و نسبت به تعمیرات تردمیل در کرج در منزل شما دست به کار می شود.

عیب یابی تردمیل در کرج

مشکلات رایج در تعمیر تردمیل کرج شامل بوی سوختگی، صداهای عجیب و غریب و… می باشد.

تعمیرکار تردمیل در کرج با فنی کارا

خرابی تردمیل می تواند بر اثر استفاده بیش از حد از تردمیل، سرویس نکردن به موقع این دستگاه، تمام شدن ذغال در تردمیل هایی که موتور آن ها از نوع Dc می باشند، خرابی برد تردمیل و …. باشد. برای اینکه بدانید در اطراف شما چه تعداد تعمیرکار تردمیل در کرج وجود دارد ابتدا به تمام نکات گفته شده دقت کنید و طبق گام های خواسته شده نسبت به دریافت خدمات تعمیر تردمیل کرج اقدام کنید:

قبل از اینکه با تعمیرکار تردمیل کرج تماس بگیرید توصیه می شود به قسمت نظر سنجی مراجعه کرده و نظر مشتریان دیگر را نسبت به فنی کار مربوطه بخوانید تا بتوانید با خیال راحت فنی کار مورد نظر را انتخاب کنید.

شما می توانید با معرفی این سایت به دوستان و آشنایان خود که در شهرهای مختلف زندگی می کنند کمک کنید تا وقت کمتری را برای پیدا کردن یک فنی کار تلف کنند چرا که فنی کارا در تمامی شهرها خدمات متنوع خود را ارائه می دهد تعمیر تردمیل مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، قم و… جزء ویژگی خوب این سایت می باشد.

تعمیرکار تردمیل در کرج

افراد متخصص برای تعمیر تردمیل کرج در فنی کارا فوری در همه جای کرج خدمات ارائه می دهند.

نحوه روغن کاری تردمیل

هنگامی که تردمیل نو خریداری می شود توسط کارخانه سازنده مقداری روغن کاری می شود تا به دست مصرف کننده برسد اما این مقدار راضی کننده نمی باشد و حتما بعد از خرید باید مجددا روغن کاری شود و سپس از آن استفاده شود. برای اینکه بدانید چگونه می توان یک تردمیل را روغن کاری کرد بهتر است ابتدا زیر نقاله تردمیل با دست تست شود اگر دست به روغن آغشته نشد سپس از روغن تردمیل (روغن سیلیکون) استفاده شود.

نحوه روغنی کاری تردمیل به این صورت است که ابتدا نوار تسمه تردمیل را بالا برده و در قسمتی که پا برای دویدن قرار می گیرد را مد نظر قرار داده و سپس با استفاده از یک سرنگ روغن سیلیکون تردمیل را به مقدار ۲۰ سی سی و به صورت خطی یا زیگزاگی ریخته تا به تمامی نقاط آن منتشر شود بعد از انجام این کار می توانید پس از گذشت سه ساعت این کار را مجددا تکرار کنید.

چنانچه نمی توانید با دست نوار نقاله (تسمه) را برای روغن کاری تردمیل به سمت بالا ببرید ابتدا باید پیچ های رگلاژ عقب تردمیل را در خلاف جهت عقربه های ساعت به اندازه ۵ الی ۱۰ دور و با کمک آچار شل کنید تا دست بتواند به زیر نوار نقاله برسد. دقت شود که بعد از روغن کاری مجددا پیچ های تردمیل سفت شود.

توصیه می شود در حین روغن کاری، روغن تردمیل به کناره های نوار نریزد زیرا باعث می شود نه تنها تسمه را روان نکند بلکه در مدت زمان طولانی وارد تردمیل شده و موتور تردمیل را از کار بیاندازد. چنانچه احساس می کنید نمی توانید به تنهایی از پس این کار بر بیاید بهتر است از یک فرد متخصص در تعمیر تردمیل کرج کمک بگیرید.

روغن کاری در تردمیل

روغن کاری باید براساس اصول خاصی انجام میشود که باید هنگام انجام این کار رعایت شود

برندهای معروف در تعمیر تردمیل کرج

برای انواع برندهای معروف تردمیل شما می توانید با خیال راحت از تعمیرکار تردمیل در سایت فنی کارا کمک بگیرید. برای اینکه بدانید تردمیل دارای چه برندهایی می باشد می توانید اسامی آنها را در لیست زیر مشاهده کنید:

  • خدمات تعمیر تردمیل کرج در برند توربوفیتنس Turbo fitness
  • تعمیر تردمیل جی کی اکسر Jkexer
  • تعمیر تردمیل پرومستر Pro master
  • تعیمر تردمیل اسپرتک Sportec ، تردمیل هلث رایدر Health Rider ۱۰۰TH، تردمیل های هورایزن HORIZON، تردمیل های پروفرم PRO-FORMترمیل استرانگ Strength، ریباک Reebok، بی اچ فیتنس BH fitness،  آیرون مستر Iron Masters، تردميل آیرون مستر Iron Masters، تردمیل کریتون فیت مدل Cariton Fit CF تعمیر تردمیل کرج خانگی تایتان فیتنس مدل titan-fitness

سوالات متداول

آیا تعمیرکار تردمیل کرج در فنی کارا به سایر شهرها هم خدمات ارائه می دهد؟

بله. تعمیرکار تردمیل در کرج هم علاوه بر کرج به تهران هم نیز خدمات ارائه می دهد.

من هنگام دویدن بر روی تردمیل لرزش احساس می کنم، چیکار باید کرد؟

هنگام بروز این مشکل فوری با افراد تعمیرکار تردمیل در فنی کارا تماس بگیرید. تکنسین های ما فوری پس از دریافت تماس خود را به محل می رساند.

آیا تعمیر صندلی ماساژ هم تعمیرکاران تردمیل انجام میدهند؟

بله. علاوه بر تعمیر تردمیل کرج، خدمات تعمیر صندلی ماساژور هم در کرج انجام می دهند.

دسته بندی شده در: کرج, تعمیر تردمیل, خدمات فنی

ارسال نظر