ارسال آگهی

نکات کلیدی افزایش طول عمر کولر گازی

این مطلب شما را با نکات کلیدی افزایش طول عمر کولرگازی آشنا میکند:

تعیین نوع مدل کولرگازی باتوجه به محیط زندگی

عمر کولر گازی با رعایت نکات کاربردی هنگام استفاده از کولر باعث بالا رفتن عمر کولر گازی خواهد شد و مصرف انرژی را پایین می آورد در نتیجه شاهد کاهش هزینه های قبض برق خواهید بود. توجه داشته باشید اگر در یک منطقه گرمسیری ساکن هستید، با توجه به گرمای هوا میزان خنکایی که احتمالا مورد نیاز است به میزان 24000btu خواهد بود و یا حتی بیشتر از این مقدار. با توجه به این میزان انتخاب کمپرسورهای اسکرول می تواند بهترین گزینه باشد.

حال برای آن دسته از افرادی که در نقاط گرمسیر زندگی می کنند و به توان خنک کنندگی بالاتر از 24000btu نیاز ندارید پیشنهاد می شود از کمپرسورهای پیستونی استفاده نمایید. چنانچه برای نصب کولر گازی در تهران محلی را از قبل در نظر گرفته اید توجه داشته باشید که کمپرسور کولر گازی در مقابل تابش نور خورشید قرار نداشته باشد و هوا بدرستی و به راحتی در آن جریان پیدا کند در این صورت می توانید از کمپرسورهای روتاری استفاده کنید. استفاده از کمپرسور مناسب عمر کولر گازی را بالا خواهد برد.

نکات کاربردی برای بالا بردن عمر کولر گازیکمپرسورهای روتاری برای مکان هایی با آب و هوای معتدل مرطوب مناسب تر است. برای بالا بردن راندمان کولر گازی پنجره ای نصب اینورتر بسیار موثر است. اینورتر در کولر های گازی باعث کاهش مصرف برق، بالا بردن عمر کولر گازی و بازدهی آن خواهد شد. اگر ساکن تهران هستید و بدنبال یک سرویس کار کولر گازی در تهران هستید که هم با تجربه باشد و هم با سرعت و نظم مناسب سرویس کولر گازی شما را انجام دهد، می توانید از سایت فنی کارا به این ارائه دهندگان دسترسی داشته باشید و اطلاعات لازم را در سایت ببینید.

در هنگام سرویس کولر از سرویسکار کولر گازی بخواهید که حتما کندانسور کولر گازی را به خوبی و با دقت تمییز نماید تا جریان هوا به خوبی در آن به گردش درآید بدین صورت در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد. اگر کندانسور کولر گازی در سایه و دور از تابش نور خورشید نصب شود باعث می شود از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود در نتیجه کاهش چشمگیر مصرف انرژی را بدنبال خواهد داشت.

نکات کاربردی نصب برای بالا بردن عمر کولر گازی

در هنگام نصب کولر گازی توجه داشته باشید که محل نصب کولر جایی باشد که فضای مناسبی برای پشت کولر دارا باشد در واقع قسمت پشتی کولر نیاز به فضای کافی برای عمل گردش هوا دارد در نتیجه قبل از اینکه نصاب کولر گازی تهران کولر را در ارتفاع یا جاییکه در نظر گرفتید کولر را نصب کند حتما محل را بررسی نمایید و فضای آزادی را برای این امر در نظر بگیرید تا کولر گازی به علت کمبود فضا و عدم گردش مناسب هوا دچار خرابی نشود چرا که هزینه هایی که بعدا برای تعمیر کولر گازی تهران مجبور به پرداخت می شوید بسیار بالاتر از هزینه ایست که قبل از نصب صرف این امور می گردد.

نکات کاربردی برای بالا بردن عمر کولر گازی

بسیاری از سرویسکاران کولر گازی توصیه می کنند فیلتر کولر را در زمانهای مناسب تمیز و اگر معیوب شده بودند حتما آنها را تعویض نمایید، تمیز کردن فیلتر کولر گازی و یا تعویض فیلترهای خراب علاوه بر اینکه در گردش هوای پاک در محیط تاثیر بسزایی دارد در میزان سرما و خنکای کولر گازی و بالا بردن عمر کولر گازی نیز موثر می باشد.

سرویس به موقع رادیاتور در کاهش مصرف انرژی تاثیر به سزایی دارند و همچنین اگر اطراف کولر را به صورت مناسب درزگیری نمایید به میزان قابل توجهی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده اید و بدین ترتیب با این کاهش مصرف انرژی شاهد کاهش چمشگیر هزینه های قبض خود خواهید شد.

جلوگیری از ورود گرمای اضافی به محیط داخل سبب بالا بردن عمر کولر گازی

دقت داشته باشید که در محیط منزل به خصوص در تابستان همیشه منابع ناخواسته ای وجود دارد که محیط منزل را گرم می سازد این گرما می تواند بر اثر گرمای حاصل از چراغ ها و لوستر و سایر منابع روشنایی منزل باشد یا بر اثر نور خورشید که از پنجره ها به داخل می تابد.

برای مقابله با این گرما استفاده از پرده، کرکره، سایبان، استفاده از پارچه هایی با رنگ روشن می توان نور خورشید را به بیرون منعکس کرد. همچنین در آشپزخانه استفاده از هود در هنگام آشپزی باعث می شود که گرمای حاصل از پخت و پز باعث گرم شدن محیط نگردد در نتیجه کولر گازی برای خنک سازی محیط فشار زیادی را متحمل نمی شود و عمر کولر گازی بالا می رود.

دسته بندی شده در: سرویس کولر, نصب کولر گازی, سرویس کولر گازی, مجله

ارسال نظر