ارسال آگهی

لوله بازکنی امامت مشهد 09159209298 شبانه روزی

تماس شبانه روزی (علیمحمدی )(کلیک کنید)  09159209298

09159209298

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

در این لیست در ابتدا معرفی از منطقه امامت را مشاهده خواهید کرد و اینکه افرادی که در این منطقه کار لوله بازکنی انجام می دهند به شما معرفی خواهند شد. همانظور که می دانید خدماتی که در حوزه لوله بازکنی انجام می شود گسترده می باشد و انجام کلیه این خدمات به دست افراد مختلف انجام می شود خدماتی که در اینجا به آنها پرداخته می شود برای این می باشد که بدانید که افراد لوله بازکن دارای چه مهارتهایی هستند.

لیست افراد لوله بازکنی درمشهد

داخل شهر مشهد – ۷ صبح تا ۱۰ شب
( شکراله بهادریان بیرک سفلی )
شکراله بهادریان بیرک سفلی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

کل مشهد – شبانه روزی بدون تعطیلی
( محمد علیمحمدی )
محمد علیمحمدی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
96%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
93%
:ارائه فاکتور
96%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

در سایت فنی کارا برای بخش خدمات لوله بازکنی اطلاعات زیادی در اختیار شما کاربران قرار گرفته است. شما می توانید لیست فروشگاههای نزدیک منطقه امامت را مشاهده کنید تا دسترسی راحت تری به فروشگاه داشته باشید. همچنین آشنایی مختصری با ابزارآلات مورد استفاده در لوله بازکنی و محلول هایی که برای گرفتگی لوله ها استفاده می شود را بشناسید. آدرس و شماره تلفن اداره آب و فاضلاب و یک سری فایل های آموزشی نیز در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

سایت فنی کارا خدمات خود را در تمامی مناطق مشهد ارائه می دهد. خدمات لوله بازکنی در منطقه یک مشهد مثلا تحت عنوان خدمات لوله بازکنی احمدآباد مشهد که جز یکی ازمناطق پرجمعیت مشهد می باشد مانند تمامی مناطق دیگر به صورت فوری و بدون تعطیلی انحام می دهد

فهرست مطالب و اطلاعات لوله بازکنی منطقه امامت مشهد

معرفی منطقه امامت مشهد

منطقه امامت جز منطقه 11 شهر مشهد محسوب می شود. بلوار امامت مشهد از یک بافت مسکونی و تجاری، اداری تشکیل شده است. دسترسی راحت این منطقه به دیگر مناطق شهر مشهد به جذابیت آن اضافه کرده است. برای دانستن اطلاعات بیشتر منطقه 11 مشهد یا همان امامت از شمال به بزرگراه امام علی، از شرق به بزرگراه آزادی، از جنوب به بلوار وکیل آباد، از غرب به خیابان جلال آل احمد وصل شده است. در سمت راست خیابان امامت مشهد پارک بزرگ ملت قرار دارد که این پارک به دلیل وسعت زیاد آن تا چهارراه آزاد شهر ادامه پیدا کرده است. به دلیل وجود فروشگاه ها و مراکز خرید یکی از خیابان های پر ترافیک شهر مشهد به شمار می آید.

منطقه امامت مشهد با دسترسی به پایانه اتوبوسرانی و قطار شهری رفت و آمد را برای افراد راحت تر کرده است. به دلیل وجود دانشگاه فردوسی در نزدیکی منطقه امامت و همچنین دیگر دانشگاهها افرادی که در این مناطق زندگی می کنند بیشتر از قشر دانشجو، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها می باشند.

منطقه امامت مشهد

خدمات مختلف لوله بازکنی بلوار امامت مشهد

  • خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی + حضور فوری در محل
  • سرویس فوری توالت های فرنگی و ایرانی
  • بهترین روش رفع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت و عایق کاری
  • بیرون آوردن اشیا قیمتی با دستگاههای مخصوص
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
  • نشت یابی لوله
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • رسوب زدایی لوله و راه فاضلاب
  • نصب شیرآلات، تعمیر و سرویس شیرآلات خراب

افراد لوله بازکن فعال در خیابان امامت مشهد

سایت فنی کارا در فعالیت خود را در حوزه خدماتی ارائه می دهد و هدف فنی کارا این است بتواند در زمانی که شما دسترسی به شماره تعمیرکاران سیار ندارید بتوانید با یک کلیک به راحتی مشخصات افراد فنی کار را پیدا کنید. با ورود به سایت فنی کارا و تکمیل اطلاعات بسیار مختصر و کوتاهی که شامل: انتخاب شهر، انتخاب منطقه و نوع خدمات می باشد می توانید در کوتاهترین زمان دسترسی به تعمیرکار را داشته باشید.

سایت فنی کارا به خوبی توانسته در مدت زمان کوتاهی رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. این رضایت به دلیل وجود امکانی که در سایت وجود دارد، می باشد. شما در قسمت نظر سنجی می توانید رضایت دیگر کاربران از تعمیرکاران فعال را مشاهده کنید. در قسمت روابط عمومی سایت فنی کارا افرادی هستند که طی تماسی که با مشتری برقرار می کنند از آنها اطلاعاتی در خصوص اینکه به چه میزان از فنی کار رضایت دارند را می پرسند و بر طبق همین روال میزان رضایت کاربران از تعمیرکاران را در سایت منتشر می کنند تا شما بتوانید با اطمینان بیشتری تعمیرکار را انتخاب نمائید.

هدف سایت فنی کارا رفع نیاز شما در کمترین زمان و با کمترین فاصله می باشد. چنانچه شما در منطقه ای غیر از منطقه امامت قرار دارید به عنوان مثال: خدمات لوله بازکنی معلم مشهد می توانید بر روی لینک کلیک کرده و مراحل گفته شده را طی نمایید تا بتوانید مشخصات لوله بازکن را به دست آورید. لازم به ذکر است که گفته شود سایت فنی کارا خدمات زیادی را برای کاربران انجام می دهد که این خدمات در دیگر شهرها نیز پوشش دهی شده است.

آدرس و شماره تلفن اداره آب و فاضلاب محدوده امامت مشهد

اگر برای انجام یکسری خدمات لوله بازکنی در منطقه امامت مشهد نیاز دارید تا به اداره آب و فاضلاب در نزدیکی امامت مشهد مراجعه کنید می توانید به آدرسی که در زیر ذکر شده است مراجعه کنید.

آدرس: مشهد- پل وکيل آباد- ابتداي شهرک صدف

تلفن:۳۸۶۵۳۰۰۷

لیست فروشگاههای لوله و لوازم بهداشتی در محدوده امامت مشهد

فروشگاه لوله و لوازم بهداشتی تاسیسات توحید

آدرس: مشهد- امامت – بین امامت 11 و 13

ابزار مورد استفاده در خدمات لوله بازکنی امامت مشهد

یکی از ابزار آلات پر کاربرد برای خدمات لوله بازکنی فنر می باشد. فنر لوله بازکنی ابزاری قدرتمند می باشد که می تواند تا ارتفاع 8 متر را در سیستم لوله کشی وارد شود و عمل تخلیه و بازکردن را انجام دهد.

فنر لوله بازکنی به وسیله یک کابل فلزی که توسط نیروی میکانیکی موتور دریل ایجاد می شود و به حرکت در می آید. این حرکت مکانیکی باعث لرزش در طول فنر می شود و فنر به صورت چرخشی و رو به جلو حرکت می کند که این عمل بازکردن لوله کشی ساختمان را انجام می دهد.

جنس فنر از فولاد می باشد که تا حدی نازک می باشد که بتواند از موانع عبور کند. در بازار سر فنر هایی با قطر و انواع مختلفی وجود دارد. دقت داشته باشید در صورت نداشتن هیچگونه مهارتی به هیچ عنوان به تنهایی اقدام به انجام لوله بازکنی با فنر نکنید. می توانید به سایت فنی کارا مراجعه کرده و تعمیرکار مجرب و متعهد را پیدا کنید تا در اسرع وقت به کمک شما بیاید.

فنر لوله بازکنی امامت مشهد

محلول های مورد استفاده در لوله بازکنی امامت مشهد

برای استفاده از محلول های لوله بازکنی حتما باید نکات گفته شده را رعایت کنید به این دلیل که محلول لوله بازکنی قلیایی می باشد و هنگام ریختن در درون چاه یا سینک ظرفشویی بخاری از آن متصاعد می شود که در صورت استفاده نکردن از دستکش و ماسک مشکلات تنفسی را به همراه دارد. بسیار مراقب باشید تا در هنگام ریختن محلول های لوله بازکنی قطرات آن به چشم شما برخورد نکند. در صورت پاشیدن قطرات محلول لوله بازکنی به داخل چشم، شما باید به مدت 10 الی 15 دقیقه چشم خود را از داخل به بیرون بشویید تا اثری از مواد باقی نماند. در صورت برطرف نشدن سوزش حتما به پزشک مراجعه کنید.

طرز استفاده از محلول های لوله باز کن به این صورت می باشد که ابتدا کمی از محلول را درون چاه یا سینک ظرفشویی خالی کرده و بعد از گذشت چند دقیقه شیر آب را باز کنید تا محلول با سرعت بیشتری به جریان در آید.

چنانچه محلول به صورت جامد می باشد می توانید آن را درون مدخل چاه یا سینک خالی کنید و آب را به صورت قطره قطره روی آن بریزید تا محلول در آب حل شود و عمل لوله بازکنی را انجام دهد.

محلول های لوله بازکنی

فیلم های آموزشی به همراه پی دی اف اطلاعات خدمات لوله بازکنی مشهد امامت

در ادامه این مطلب فیلم های آموزشی قرار داده شده که می توانید برای راهنمایی گرفتن در امر لوله کشی استفاده کنید. فیلم های آموزشی به صورت شفاف توضیح داده شده تا جای ابهامی برای شما باقی نگذارد.

تاثیر محلول لوله بازکنی در بازکردن گرفتیگ لوله

در این فیلم می توانید به صورت عملی تاثیر محلول های لوله بازکن را مشاهده کنید.

لوله بازکنی با استفاده از فنر لوله بازکنی

این فیلم آموزشی نحوه استفاده از فنر لوله بازکن را به شما آموزش می دهد.

 اطلاعات خدمات لوله بازکنی به صورت فایل پی دی اف

پی دی اف خدمات لوله بازکنی

دسته بندی شده در: مشهد, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر