ارسال آگهی

نکاتی اصولی در تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب ساختمان

تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب در ساختمانها نیاز مهم و ضروری است که اگر به موقع انجام نشود، خسارات بزرگتری به بار می آورد. پس برای جلوگیری از خسارات بعدی در صورت مشاهده هرگونه نشتی، باید اقدامات لازم جهت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ، محل مورد نظر را انجام دهید تا از بروز خسارات بعدی جلوگیری بعمل آورده باشید.تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب

با گذشت زمان و بالا رفتن عمر لوله های فاضلاب در ساختمانها، این لوله ها و اتصالات دچار آسیب و نقص خواهند شد. لذا احتمال ترکیدگی این لوله ها و یا باز شدن اتصالات بین آنها بالا می رود، به همین دلیل افراد متخصص در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله در کرج و تهران و سایر شهرستان ها توصیه می کنند در صورت بروز هر گونه نشتی سریعا در جهت رفع ایراد و ترمیم لوله های آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دهید.

از دست دادن خاصیت چسبندگی و نیاز به تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب

بیشترین مشکلی که ما را نیازمند به تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب می کند، از دست دادن خاصیت چسبندگی و همچنین استحکام چسبهای لوله آب می باشد که با گذشت زمان، نمو پیدا می کند و باعث ایجاد نم در کف، سقف و دیوارها می شود. اگر در هنگام لوله کشی آب و نصب شیر آلات از مواد با کیفیت و چسب های مخصوص لوله کشی آب که دوام بالایی دارند استفاده کنیم کمتر دچار اینگونه مشکلات خواهیم شد.

اگر لوله یا اتصالات دچار شکستگی شده باشند باید حتما تعویض گردند، در غیر اینصورت این شکستگی هر چند کوچک سبب نم و رطوبت شده و به مرور زمان خسارات بیشتری به ساختمان وارد می کند. تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب برای هر مکانی شیوه مخصوص به خود را دارد. تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب در مقایسه با لوله و اتصالات آب، به دلیل اینکه دو طرف کار ثابت است و همچنین انعطاف خیلی کم و بزرگ بودن سایز لوله ها سخت تر می باشد.تشخیص ترکیدگی لوله و ترمیم اتصالات لوله های ساختمان

نکاتی که در تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب باید در نظر داشته باشیم:

  1. پیدا کردن تمامی نقاطی که دچار شکستگی و ایجاد نم شده است.
  2. عدم استفاده از وسایلی که مخصوص تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب نیست به خصوص در مسیر های افقی از اتصالاتی که مخصوص آن لوله ها نیست هرگز استفاده نکنید.
  3. در هنگام گرم کردن لوله و اتصالات دقت داشته باشید که به قسمت های دیگر خسارت وارد نشود و لوله ها و اتصالات را بیش از حد گرم ننمایید.
  4. دقت داشته باشید که پوسیدگی اتصالات و لوله ها، فشار بیش از حد به بقیه لوله ها وارد نکند زیرا خسارات شدیدتری بوجود می آورد.
  5. پس از تعمیرات لوله و اتصالات فاضلاب و رفع نم برای اطمینان از رفع نشتی، باید چند روزی روی آنها خالی بماند.
  6. از کامل جا خوردن اتصالات و لوله ها اطمینان حاصل کنید.
  7. برای اتصال دو لوله بهم چه از داخل و چه از بیرون، از چسب زیادی استفاده کنید.
  8. قبل از چسب زدن یا گرم کردن اتصالات و لوله ها باید آنها را تمیز بنمایید تا خیس و کثیف نباشند.

دسته بندی شده در: تشخیص ترکیدگی لوله, تاسیسات, مجله

ارسال نظر