ارسال آگهی

لوله بازکنی یاخچی آباد تهران شبانه روزی

برای جستجوی دقیق تر، می توانید محدوده ی مورد نظرتان را کلیک کنید:

غرب تهرانشرق تهرانشمال تهرانمرکز تهرانجنوب تهران
تماس شبانه روزی (عباسی) (کلیک کنید)  09199XXX050

برای نمایش کامل شماره تماس کلیک کنید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

گرفتگی لوله های آب و فاضلاب در هر ساختمانی اتفاق می‌افتد و مشکلات فراوانی را برای ساکنین ساختمان به وجود می آورد. مشکلاتی از قبیل بوی بد فاضلاب، جمع شدن آب در قسمت ورودی چاه ها در سرویس های بهداشتی و سینک های ظرفشویی و روشویی، بالا آمدن آب فاضلاب و فضولات آن و… در صورت مشاهده اولین عامل که نشان دهنده گرفتگی لوله ها در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان خود شده اید لطفاً هرچه سریعتر وارد سایت فنی کارا شده و در قسمت خدمات لوله بازکنی در یاخچی آباد و یا دیگر محلات تهران درخواست خود را جهت خدمات لوله بازکنی ثبت نمایید.

لیست افراد لوله بازکن در یاخچی آباد

تعمیرات توالت فرنگی به صورت فوق حرفه ای – کل تهران – ۲۴ ساعته
( افشین ملائی )
افشین ملائی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

93%
:نحوه برخورد
92%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

لوله بازکن تخصصی – کل تهران – ۲۴ ساعته
( علی عباسی )
علی عباسی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

92%
:نحوه برخورد
100%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

کل تهران – ۲۴ ساعته
(غلامرضا کیانی راد)
غلامرضا کیانی راد

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

لوله بازکنی یاخچی آباد

میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات چاه بازکنی در یاخچی آباد

لوله بازکنی یاخچی اباد با بکارگیری و استفاده از ابزار آلات پیشرفته با سرویسکاران متعهد توانسته‌اند رضایت و اعتماد تعداد کثیری از مشتریان عزیز در تهران بزرگ در محدوده یاخچی آباد را کسب نماید. به طوری که روزانه شاهد تماس های بسیاری جهت دریافت خدمات لوله بازکنی و دیگر خدمات فنی و مهندسی و تاسیساتی در ساختمان در منطقه یاخچی آباد جنوب تهران هستیم. این به این دلیل می باشد که کادری مجرب و حرفه ای با رعایت اخلاق کاری حرفه ای و نیز تمیز بودن کار توانسته رضایت شما مشتری عزیز را جذب نمایید.

لوله بازکنی در یاخچی اباد فوری

با توجه به ترافیک خیابان ها در سطح شهر تهران و تماس های بسیاری از همشهریان برای دریافت خدمات لوله بازکنی در یاخچی اباد و دیگر محلات تهران فنی کارا توانسته است تا متخصصین خود را در سطح شهر به گونه ای مستقر کند که به سرعت و در حداقل زمان ممکن سرویس کاران در محل حاضر شود.

سرویسکاران فنی کارا به تمامی مسیر های سطح شهر و محدودی خود آشنایی کامل دارند و می توانند در کوتاهترین زمان ممکن از خلوت ترین و کوتاه ترین مسیر ها به محل مورد نظر رسیده. شما در هر زمان از شبانه روز که شما تماس بگیرید حداقل ۲ یا ۳ فنی کار در محدوده شما آماده به خدمت خواهد بود.

خدمات اصلی لوله بازکنی فوری یاخچی اباد

قیمت خدمات لوله بازکنی در محدوده یاخچی آباد

برای خدمات لوله بازکنی در طرشت و تخلیه چاه اتحادیه این وجود ندارد و این گونه خدمات زیر نظر اتحادیه آهنگران ساختمان قرار گرفته است و از سال ۱۳۸۰ این اتحادیه هرساله نرخ های لوله بازکنی و چاه بازکنی را اعلام می نماید.

سرویسکاران فنی کارا قیمت های منصفانه و عالی را به شما مشتریان عزیز در محدوده یاخچی آباد یا هر محله و منطقه دیگری در تهران بزرگ ارائه می کند بنابراین شما می توانید با صرف هزینه و زمان حداقل به خدمات مورد نیاز خود به صورت حرفه ای و پیشرفته و به روز در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی و خدمات فنی تاسیساتی ساختمان دستیابی به این کار تنها از طریق سایت فنی کارا قابل انجام میباشد.

دانلود نسخه پی دی اف – Download PDF Version

منابع مفید:
گندانبار

دسته بندی شده در: تهران, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر