ارسال آگهی

لوله بازکنی و تخلیه چاه در دارآباد تهران فوری

برای جستجوی دقیق تر، می توانید محدوده ی مورد نظرتان را کلیک کنید:

غرب تهرانشرق تهرانشمال تهرانمرکز تهرانجنوب تهران
تماس شبانه روزی (عباسی) (کلیک کنید)  09199XXX050

برای نمایش کامل شماره تماس کلیک کنید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

محله دار آباد واقع در منطقه 3 شهرداری تهران در شمال غربی تهران بزرگ واقع شده است. این محله به دلیل خوش آب و هوا بودن طرفداران بسیاری را برای اسکان در این محله جذب خود میکند. خدمات لوله بازکنی در دار آباد گسترده و با افراد فنی و متخصص و با تجربه در تمامی زمینه ها فعالیت دارند تا ساکنین محدوده دار آباد تهران به راحتی بتواند به تمامی خدمات مورد نیاز خود دسترسی آسان و به صورت آنلاین در سایت فنی کارا داشته باشند.

لیست افراد لوله بازکن در دارآباد

لوله بازکن تخصصی – کل تهران – ۲۴ ساعته
( علی عباسی )
علی عباسی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

92%
:نحوه برخورد
100%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
96%
:امتیاز کل

تعمیرات توالت فرنگی به صورت فوق حرفه ای – کل تهران – ۲۴ ساعته
( افشین ملائی )
افشین ملائی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

93%
:نحوه برخورد
92%
:تخصص فنی
92%
:تمیز کار بودن
98%
:ارائه فاکتور
99%
:وقت شناسی
95%
:امتیاز کل

کل تهران – ۲۴ ساعته
(غلامرضا کیانی راد)
غلامرضا کیانی راد

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
90%
:تخصص فنی
90%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

لوله بازکنی دارآباد

لوله بازکنی دار آباد

تخلیه چاه و سپتیک توسط تانکر 12000 و پمپ لجنکش لوله بازکنی دار اباد تهران شبانه روزی تشخیص شکسته شدن لوله فاضلاب تا حدود سه متر در زیر زمین.

تشخیص نشانه های پر شدن چاه فاضلاب از جمله بیرون زدن آب فاضلاب از نزدیک ترین آب رو متصل به چاه مثل :کفشور پارکینگ یا آشپزخانه و دستشویی طبقه زیرین و همکف تخلیه چاه و لوله بازکنی دار آباد جنوبی تهران شبانه روزی تخلیه چاه با ماشین 12000 لیتری با پمپ های لجن کش و با دستگاه لجن کش مکنده.

حفر چاه نو توسط مقنی حرفه ای و مجرب تخلیه چاه و لوله بازکنی در دار آباد شمالی تهران تشخیص دلیل چکه سقف با دستگاه و رفع آن.

برطرف کردن نم لوله بازکنی دار آباد مرکزی تهران فوری تشخیص نشانه های پر شدن چاه فاضلاب از جمله بیرون زدن آب فاضلاب از نزدیک ترین آب رو متصل به چاه مثل :کفشور پارکینگ یا آشپزخانه و دستشویی طبقه زیرین و همکف.

استفاده از دستگاه فنر لوله بازکن توسط لوله بازکنی دار آباد

در آخرین مرحله چنانچه لوله های گرفته شده دیگری باز نشدند از فنر لوله بازکنی استفاده کرد.

برای استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی فنری از جنس فولاد را به سر موتور مخصوص وصل میکنیم و به آهستگی صرفن را درون لوله گرفته شده هدایت می کنیم. موتور روشن کرده و فنر شروع به دور آن می کند. نوک‌تیز فنر با برخورد به عامل گرفتگی لوله که اجسام سفت و سخت و جامد بوده است آنها را خرد کرده و به درون چاه می ریزد.

ترفند های مورد استفاده در لوله بازکنی داراباد

چاه بازکنی دار آباد

متخصصین لوله بازکنی دارآباد فنی کارا می داند که برای هر لوله ای با انواع مختلف گرفتگی ها از چه نوع صندلی برای دستگاه لوله بازکنی فنر استفاده کند برخی مواقع گرفتگی های لوله به خاطر ورود خاکها و شن و ماسه به درون سلول ها می باشد در برخی مواقع تکه‌های پارچه و رشته های نخی یا الیافی به درون لوله ها را سرخ کرده و باعث گرفتگی لوله ها شده است حتی گاهی اوقات در هنگام استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر امکان دارد فنر در درون لوله بشکند و برای درآوردن آن سر فنر مخصوصی وجود دارد بنابراین برای هر نوع گرفتگی می توان از فنر مخصوص استفاده کرد تا به بهترین نحو عملیات لوله بازکنی در نظام آباد انجام پذیرد.

دانلود نسخه پی دی اف – Download PDF Version

منابع مفید:
آب خاکستری

دسته بندی شده در: تهران, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر