ارسال آگهی

لوله بازکنی اصفهان ۰۹۱۳۸۲۷۴۴۷۹ | قیمت لوله بازکن سیار

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

در صفحه لوله بازکنی اصفهان، شما شاهد اطلاعاتی همچون شماره افراد لوله بازکن اصفهان، پیشینه عملکرد آنها از قبیل میزان تخصص و معرفی انواع خدمات قابل ارائه در این زمینه، توسط وب سایت فنی کارا می باشید. می  توانید درخواست خود را از میان این افراد فنی با بهترین آنها که به موقعیت محل زندگی شما نزدیک ترند، ثبت نمایید.

لیست لوله بازکنی های اصفهان

فقط داخل شهر اصفهان – ۹ صبح تا ۹ شب
( حمیدرضا کریمی )
حمیدرضا کریمی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

91%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
91%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۸ شب
( احمد مهرابی فودانی )
احمد مهرابی فودانی

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
93%
:تمیز کار بودن
92%
:ارائه فاکتور
90%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

تخلیه چاه انجام نمیشود – داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( غلامرضا کیساری )
غلامرضا کیساری

امتیازدهی مشتریان قبلی:

90%
:نحوه برخورد
91%
:تخصص فنی
91%
:تمیز کار بودن
94%
:ارائه فاکتور
93%
:وقت شناسی
92%
:امتیاز کل

داخل شهر اصفهان – ۸ صبح تا ۱۰ شب
( محمد آذر )
محمد آذر

امتیازدهی مشتریان قبلی:

96%
:نحوه برخورد
98%
:تخصص فنی
97%
:تمیز کار بودن
96%
:ارائه فاکتور
98%
:وقت شناسی
97%
:امتیاز کل

فهرست صفحه لوله بازکنی در شهر اصفهان:

لیست خدمات آنلاین لوله بازکنی در اصفهان

خدمات لوله بازکنی در اصفهان شامل موارد مختلفی می باشد؛ به همین خاطر افراد لوله بازکن قادر به انجام تمامی خدمات نیستند. بهتر است قبل از درخواست، مشکل خود را تلفنی برای سرویسکار توضیح دهید تا در صورتی که وی قادر به انجام آن کار بود به محل اعزام گردد.

لوله بازکنی در اصفهان

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی اصفهان با فنی کارا

 انواع خدمات قابل ارائه توسط لوله بازکن اصفهان با فنی کارا:

  • لوله بازکنی شبانه روزی اصفهان
  • لوله بازکنی ارزان و فوری در اصفهان
  • لوله باز کنی با مجوز در اصفهان
  • لوله باز کنی صنعتی برای لوله های بزرگ
  •  امکان جست وجوی نزدیکترین لوله بازکنی سیار اصفهان
  • در آوردن انواع اشیاء از چاه توالت و سینک ظرفشویی
  • رفع انسداد لوله آبگرمکن توسط لوله باز کن درجه یک در اصفهان
  • رسوب زدایی چاه فاضلاب توسط لوله باز کن مجرب اصفهان
  • از بین بردن بوی بد توالت و فاضلاب
  • لوله بازکنی تضمینی اصفهان همراه با ارائه فاکتور
  • سرویس لوله بازکنی با فشار هوا در اصفهان
  • لوله بازکنی ماهر در اصفهان با فنر و دستگاههای پیشرفته
افراد فنی لوله بازکنی اصفهان

اعزام ۲۴ ساعته سرویسکاران لوله بازکنی اصفهان جهت ارائه خدمات فوری در محل

سرویس لوله بازکنی ۲۴ ساعته سایت فنی کارا، در اکثر شهرها و همه روزه حتی در ایام تعطیل سال آماده ارائه خدمات و اعزام لوله بازکن سیار به محل می باشد. چنانچه در شهر مشهد زندگی می کنید می توانید با شماره تلفنهای لوله بازکنی در مشهد که از طریق همین سایت در صفحه دیگر قابل دسترسی می باشد ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را رفع نمایید.

تخمین قیمت لوله بازکنی در اصفهان

قیمت لوله بازکنی در اصفهان متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد، که برای محاسبه دقیق باید قبل از اقدام به رفع گرفتگی لوله از میزان تخصص و دستگاه و دیگر تجهیزات مورد استفاده لوله بازكن اصفهان مطمئن شویم تا از پرداخت هزینه های اضافی به دلیل به کار گیری روش های غیرمجاز که بعد ها ما را با مشکلات جدی تری رو به رو می سازد، جلوگیری نماییم.

لوله باز کنی اصفهان

جهت اطلاع از نرخ لوله بازکنی در اصفهان می توانید با افراد فنی ما در ارتباط باشید.

مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت لوله بازکنی در اصفهان عبارتند از:

نوع گرفتگی لوله یا چاه: بسته به این که میزان گرفتگی لوله از نوع سخت یا نرم باشد، نرخ لوله بازکنی هم متفاوت می باشد.

توجه: کاربرانی که در خارج از اصفهان سکونت دارند، جهت اطلاع از لیست قیمت لوله بازکنی در قم و دیگر شهرها، از طریق تماس با کارشناسان و افراد متخصص لوله بازکني در هر شهر که برخی از آنها دارای آگهی در وب سایت فنی کارا می باشند می توانند اقدام نمایند.

مشخص نبودن علت و محل گرفتگی لوله: تشخیص محل گرفتگی لوله با استفاده از تکنیک های خاص و زمانی که برای پیدا کردن راه حل مناسب توسط لوله باز کن صرف می شود، می تواند بر محاسبه تعرفه لوله بازکنی تأثیرگذار باشد.

رفع گرفتگی لوله با خرابی و یا بدون خرابی: در بعضی مواقع، برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب نیاز است تا لوله بازکن بخشی از لوله کشی را دوباره انجام دهد که هزینه کنده کاری و لوله کشی مجدد به صورت جدا گانه و با توجه به عرف انجام می شود.

در آوردن اشیاء از چاه: هزینه در آوردن اشیاء از چاه با فنر زنی متفاوت است برای این کار از تجهیزات خاصی استفاده می شود. اگر لوله بازکن با تجربه باشد میتواند به راحتی جسم را از چاه بیرون بیاورد، در بعضی مواقع هم مجبور به تخریب محل موردنظر می شود که تعمیر آن هزینه بیشتری را در بر می گیرد.

لوله بازکني اصفهان

تخمین هزینه بیرون آوردن اشیایی از قبیل گوشی موبایل توسط افراد لوله بازکن اصفهان

استفاده از محلول شیمیایی: در گرفتگی های لوله با جسم سخت، لوله باز کن مجبور است علاوه بر دستگاه لوله بازکنی از محلول شیمیایی هم برای رفع انسداد لوله استفاده نماید که با توجه به میزان استفاده شده هزینه لوله بازکنی متفاوت می باشد.

استفاده از ابزارهای مختلف در رفع گرفتگی لوله: با توجه به نوع گرفتگی لوله از ابزارهای مختلف برای باز کردن آن استفاه می شود که بسته به نوع تجهیزات و دستگاه لوله بازکنی به کار گرفته شده نرخ خدمات متفاوت است.

توجه: قیمت لوله بازکنی با فنر در اصفهان، نیز به متراژ و نوع آن بستگی داشته که در گرفتگی های سخت از سر فنرهای ضخیم تر استفاده می شود که منجر به افزایش هزینه فنر زنی لوله می گردد.

مدت زمان انجام کار: اگر گرفتگی لوله به اندازه ای باشد که زمانی بیشتر از مقدار معمول برای باز کردن آن صرف شود، هزینه بیشتر محاسبه خواهد شد.

هزینه رفت و آمد: اگر مکان گرفتگی لوله خارج از محدوده لوله باز كن و یا حوالی شهر باشد بر قیمت لوله بازکنی تأثیرگذار خواهد بود.

دستگاه لوله بازکنی اصفهان

ضخامت و متراژ فنر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی با فنر در اصفهان می باشد.

دریافت نزدیکترین لوله بازکن اصفهان با فنی کارا

وب سایت فنی کارا، این افتخار را دارد تا به صورت شبانه‌ روزی در خدمت کاربران گرامی در سراسر اصفهان باشد و به صورت فوری و با ارائه خدمات با کیفیت در محله های خانه اصفهان، بزرگمهر، سه راه سیمین، ملک شهر، خیابان زینبیه، فلاطوری، بلوار شفق، محدوده سپهسالار، حکیم نظامی، شیخ صدوق و احمد آباد به شما کمک کند تا نزدیک ترین فنی کار در زمینه ی لوله بازکنی اصفهان را بیابید و خودتان به صورت مستقیم با ارائه دهندگان خدمات فنی جهت مذاکره و یا توافق بر سر انجام سرویس موردنظرتان در ارتباط باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و کاربردی تر شدن اینترنت این امکان فراهم شده تا بیشتر درخواست های فنی به صورت آنلاین ثبت گردد. فنی کارا، عملکرد لوله بازکن آنلاین اصفهان را بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از مشتریان به جهت اخلاق مشتری مداری و مهارت فنی رتبه بندی کرده تا شما بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار و فقط با مراجعه به سایت فنی کارا بتوانید درخواست خود را ثبت نمایید.

لوله بازکن آنلاین اصفهان

انتخاب نزدیکترین لوله باز کن در اصفهان جهت رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

سرویسکار لوله باز کنی اصفهان در سایت فنی کارا، جهت تضمین خدمات و ارتقاء کیفیت به هنگام تحویل کار در محل جهت سرویس دهی به شما فاکتوری را تقدیم خواهد کرد که باید تا زمان اطمینان کامل از انجام کار در نزد خود نگه داشته تا چنانچه مشکلی پیش آمد بتوانید با ارائه مشخصات دقیق لوله باز کن اصفهان از طریق اتحادیه برای رفع آن اقدام نمایید.

به یاد داشته باشید ثبت درخواست لوله باز کنی در اهواز با افراد متخصص، بدون پر کردن فرم های طولانی در صفحه مخصوص به آن و با مراجعه به پروفایل هر شخص امکان پذیر است.

آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان

تمامی ارائه دهندگان خدمات لوله بازکنی در اصفهان باید مجوز خود را از اتحادیه صنف تاسیسات مکانیک ساختمان در این شهر دریافت نمایند. مواردی از قبیل قیمت لوله باز کنی با فنر و یا محلول، شکایت از افراد لوله باز کن در اصفهان و… باید از طریق این اتحادیه انجام شود. شما می توانید پس از تماس با شماره ذیل از نرخ اتحادیه لوله بازکنی اصفهان جهت ارائه خدمات در زمینه رفع گرفتگی لوله مطلع شوید.

عنوان اتحادیه لوله بازکنی اصفهان: اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان در اصفهان
آدرس: خیابان سعادت آباد – چهارراه شیخ صدوق – ساختمان آزادگان – واحد ۷
شماره تماس: ۰۳۱۳۳۶۶۴۱۸۷۴ – ۰۳۱۳۳۶۶۴۱۸۷۵

شماره لوله بازکنی در اصفهان

در فنی کارا تمامی قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی می باشد.

متخصصین کلیه سرویسهای قابل ارائه در وب سایت فنی کارا دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشند. که تعرفه لوله بازکنی در کرمانشاه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده که می توانید، برای دریافت شماره اتحادیه و یا مشورت با افراد لوله باز کن ما در کرمانشاه بر روی لینک آن کلیک کنید.

روش های لوله بازکنی در اصفهان

روشهای مختلفی برای لوله بازکنی در اصفهان وجود دارد که افراد لوله بازکن با تجربه از آن استفاده می کنند که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره می نماییم.

لوله باز کنی در اصفهان با فنر

استفاده از فنر لوله بازکنی در اصفهان، یکی از روشهای متداول در رفع گرفتگی لوله می باشد که در ابعاد و قطرهای مختلفی ساخته شده و از آن برای باز کردن انواع چاه ها با عمق های مختلف و یا بیرون کشیدن اشیایی نظیر گوشی، ساعت، انگشتر و … در برخی موارد استفاده می شود.

لوله باز كني اصفهان با دستگاه تراکم هوا

اگر نوع گرفتگی لوله سخت و شدید باشد که با فنر لوله بازکنی امکان رفع انسداد آن فراهم نباشد از دستگاه تراکم هوا میتوان استفاده کرد. رفع گرفتگی در این دستگاه با استفاده از فشار هوا بوده که گاهی در فشارهای بالا صدای مهیبی تولید می کند.

لوله بازکنی با تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا برای باز کردن لوله های چدنی، فولادی و پلی مری که دچار گرفتگی شده اند به کار می رود.

محلول های لوله بازکنی مجاز

استفاده از محلول های لوله باز کنی در اصفهان یکی دیگر از روش های ساده و کاربردی جهت رفع گرفتگی لوله می باشد که معمولاً محلول های تقلبی زیادی با این نام وجود دارد که هنگام خرید باید به آن توجه نمود.

نکته: در مواقعی که گرفتگی لوله شدید و یا سخت بوده نیاز است هم از دستگاه لوله بازکنی و هم از محلول لوله بازکن استفاده کرد؛ به این صورت که ابتدا محلول را برای رقیق شدن و باز شدن لوله استفاده کرده سپس دستگاه لوله بازکنی برای رسوب زدایی اساسی آن به کار گرفته می شود.

کلاهبرداری به نام لوله بازکنی ارزان در اصفهان

برخی از افراد سودجو با استفاده از روشهای مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند؛ که باید در این مواقع از مکان های معتبر درخواست لوله بازکن بدهید. روشهای متداولی برای افراد سودجو، جهت کلاهبرداری وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

کلاهبرداران لوله بازکن

با افزایش تعداد درخواست های لوله بازکنی کلاهبرداری در این زمینه بسیار افزایش یافته است.

کلاهبرداری در لوله بازکنی با قیمت پایین

در این روش در هنگام تماس با لوله بازکن، ابتدا قیمت پایینی برای انجام کار به شما اعلام نموده تا رضایت و موافقت شما را دریافت نماید و زمانی که کار انجام شد از شما هزینه بیشتری درخواست می کند و بهانه های مختلفی برای هزینه بیشتر می تراشد.

کلاهبرداری با روش تخریب سیستم لوله کشی

در این روش افراد سودجو ابتدا شروع به کار کرده و پس از مدتی با حالتی نگران و مضطرب به کارفرما اعلام می کنند که مشکل سیستم لوله کشی جدیست و دچار تخریب شده که نیاز به کنده کاری و تعویض لوله ها می باشد و به همین ترتیب قیمت زیادی را از شما مطالبه می کنند.

کلاهبرداری با اسید لوله بازکنی

برخی افراد هنگام مراجعه جهت لوله بازکنی از محلول های غیر استاندارد استفاده می کنند و هزینه زیادی را بابت آن دریافت می نمایند در صورتی که این محلول یک اسید معمولی بوده که امکان خرابی لوله کشی فاضلاب شما را دارد.

محلول غیر مجاز لوله بازکنی

کلاهبرداران لوله بازکنی با محلول، بدون چک کردن وضعیت لوله سعی در متقاعد کردن شما برای گرفتن هزینه بیشتر دارند.

شناسایی محل برای دزدی به بهانه لوله بازکنی

برخی افراد اصلاً لوله بازكن نبوده و صرفاً برای شناسایی منزل و دزدی به مکان موردنظر مراجعه می کنند و به بهانه این که ابزاری را با خود نیاورده اند محل را ترک کرده و در فرصت مناسب دست به دزدی می زنند.

این نکات گفته شده صرفاً، برای آگاهی شما می باشد و دلیلی بر نگران شدن شما نیست. برای اطمینان میتوانید از مکان های معتبر به افراد مورد اعتماد درخواست بدهید. کافیست سفارش خود را در سایت فنی کارا ثبت نموده و رفع گرفتگی لوله خود را به متخصصین مورد تأیید و مجرب ما بسپارید.

پاسخ به سؤالات مطرح لوله بازکنی در اصفهان

بعد از ثبت درخواست لوله بازکنی به صورت اینترنتی ممکن است سؤالاتی راجع به نحوه ی انجام کار، زمان و یا قیمت آن برای شما پیش بیاید که برای رسیدگی به این سؤالات مشترک در بین تمامی کاربران، سعی کردیم در اینجا به صورت مختصر به پاسخگویی راجع عمده ترین سؤالات شما در زمینه رفع گرفتگی انواع لوله بپردازیم.

👌توصیه های بهداشتی سایت فنی کارا، در ایام کرونا به افراد لوله بازکن اصفهان چیست؟

⬅شستن مرتب فنر لوله بازکنی، استفاده از دستکش و ماسک از اقدامات اساسی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا می باشد که تمامی سرویسکاران ما با در نظر گرفتن این اصول و رعایت نکات بهداشتی، به شما خدمات مختلفی در زمینه رفع گرفتگی لوله ارائه می دهند.

🕦مدت زمان مورد نیاز برای حضور لوله بازکن در محل چقدر است؟

⬅پس از ثبت درخواست معمولاً بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان میبرد تا لوله بازکن اصفهان در محل موردنظر حاضر شده و چنانچه برای باز کردن از تجهیزاتی از قبیل فنر استفاده کند در کمتر از ۱۰ دقیقه، کار به شما تحویل داده می شود.

💲هزینه استفاده از خدمات لوله بازکنی در سایت فنی کارا چقدر تمام می شود؟

⬅از آنجا که میزان سختی و شدت گرفتگی لوله در مدت زمان جرم زدایی و به دنبال آن بر قیمت تأثیرگذار است؛ بنابراین لوله باز کن اصفهان علاوه بر هزینه تجهیزات و دستگاه های به کار گرفته شده نرخ ایاب ذهاب و زمان آن را در محاسبه هزینه لوله بازکنی به هنگام تحویل کار لحاظ می نماید.

🤔توجه به چه نکاتی پس از اتمام و تحویل کار الزامی است؟

⬅باید به محض اتمام کار در حضور سرویسکار کلیه لوله های گرفته شده بررسی و در صورت وجود هر گونه نقص در عملکرد وی که باعث پرداخت هزینه بیشتر شده همانجا مطرح و فاکتور نیز دریافت شود.

فیلم های کاربردی جهت رفع گرفتگی انواع لوله

با دیدن کلیپ های آموزشی زیر در کمتر از ۱۵ دقیقه می توانید در منزل خود به راحتی مشکلات گرفتگی لوله های آشپزخانه، حمام و توالت و… را برطرف نمایید.

نصب اتصالات سینک ظرفشویی

هنگام گرفتگی لوله سینک، شما نیاز دارید تا همه قطعات آن را باز کرده و تمیز نمایید و پس از اتمام دوباره ببندید که این ویدئو این باز و بسته کردن لوله و اتصالات سینک را آموزش می دهد.

رفع گرفتگی وان حمام با فنر لوله بازکنی

در این فیلم چگونگی رفع گرفتگی وان حمام با فنر لوله بازکنی نمایش داده می شود که راهکاری مؤثر بوده و می تواند به شما در حل مشکلتان کمک نماید.

لوله بازکنی سینک دوقلو با تلمبه دستی

استفاده از تلمبه دستی یکی از روشهای رایج لوله بازکنی می باشد که در این کلیپ نحوه صحیح استفاده از آن نمایش داده می شود.

دانلود مقاله لوله بازکنی اصفهان به صورت PDF

برای دریافت اطلاعات خدمات لوله بازکنی در اصفهان میتوانید از طریق لینک زیر کلیه مطالب در این صفحه را به صورت PDF دانلود کرده و در هر زمان که خواستید آن را مشاهده نمایید.

 پی دی اف لوله بازکنی اصفهان

دسته بندی شده در: اصفهان, لوله بازکنی, خدمات فنی

ارسال نظر